Snotkager om næsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Kaufie

Hvis nu man er kommet forbi det punkt, hvor Sloggis råd om smør mod snot var effektivt - hvad pokker gør man så for at fjerne snotkagerne mest skånsomt?

Williams næse er temmelig hårdt angrebet, da snottet åbenbart får lov at tørre ind på huden i børnehaven.... Der havde vores dp-mor bedre tid til at få tørret den lille snude.

Jeg forsøgte at fjerne lidt mens han sov - men heldigvis fungerer hans naturlige refleks med at vende hovedet væk hvis noget stopper næsen, så det var ikke nemt - og så begyndte det bare at bløde.... Og så græd han jo det bette pus....

Findes der et mirakelmiddel, der kan opløse kagerne - eller må vi få ham til at lave bobler i badekarret, så der forhåbentlig kan blive renset ud den vej??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Siber

nårhhh hvor synd!

Jeg ved det faktisk ikke, men hvis du nu smørre vaseline under næsen, inde han skal i børnehave, mon det så ikke lettere glider af?

Men ellers er der vel ikke andet for end at ligge ham i blød!

Knus Siber

Anmeld

11. november 2010

ka li ja

ja her sidder snottet altså også virkelig godt fast... her sætter jeg ham i blød i badekaret. han hader at få fjernet de der skaller. det ser desværre bare ikke så lækkert ud, men han kommer vel over det en dag

Anmeld

11. november 2010

Kaufie

Det blev badekarret og en opfordring til at lave bobler med munden, der blev løsningen på det problem - og så ellers A-Dermas Exomega renseolie efterfulgt af noget creme fra samme producent når knægten er i sin dybeste søvn - så er den lille næse fin igen......

Anmeld

11. november 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Det blev badekarret og en opfordring til at lave bobler med munden, der blev løsningen på det problem - og så ellers A-Dermas Exomega renseolie efterfulgt af noget creme fra samme producent når knægten er i sin dybeste søvn - så er den lille næse fin igen......

sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.