når man syer bukser med foer ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2010

MarieMor

syer man så kan buksen og foeret sammen i livet og buksebenet eller er det det hele man skal sy sammen ??

lige et hurtigt spørgsmål da jeg skal til at sy et par bukser til en vendinde der holder barnedåb på søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Isabeau2206

MarieMor skriver:

syer man så kan buksen og foeret sammen i livet og buksebenet eller er det det hele man skal sy sammen ??

lige et hurtigt spørgsmål da jeg skal til at sy et par bukser til en vendinde der holder barnedåb på søndag

Jeg syr kun sammen i livet og i fødderne, når jeg syr bukser med fór (stavemåde?)

Har prøvet én gang og sy det hele sammen, men det endte i noget krøllet, rynket noget, så jeg måtte trævle det hele op igen og starte forefra.

Anmeld

11. november 2010

lion

MarieMor skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken slags bukser om det er med alm. oplæning eller rib i benene.

Men syr foer sammen som et "par" bukser og sy bukserne sammen som et par.

Skal der rib i benene, syr du bukserne og foeret sammen ret mod ret med ribben imellem og vender det hele og derefter syr riben på i livet som hvis det ikke var foer i.

Er det en alm oplægning, ja så syr du bare foeret og bukserne sammen for neden.

Anmeld

11. november 2010

MarieMor

lion skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken slags bukser om det er med alm. oplæning eller rib i benene.

Skal der rib i benene, syr du bukserne og foeret sammen ret mod ret med ribben imellem og vender det hele og derefter syr riben på i livet som hvis det ikke var foer i.

okay tak ... tror nok jeg forstod det , det er nemmelig med rib

Anmeld

11. november 2010

linemus

lion skriver:

Hvorfor gør man ikke det samme i livet, som ved benene?

Ahaaa... måske fordi man så ikke kan vende bukserne igen??

Anmeld

11. november 2010

Isabella_mor

der er snart en der bliver nødt til at lave en youtube tutorial med det der.. jeg fattede ikke en brik af det.. jeg kender ikke sy slang... jeg skal have det visuelt...  

Anmeld

12. november 2010

lion

der er snart en der bliver nødt til at lave en youtube tutorial med det der.. jeg fattede ikke en brik af det.. jeg kender ikke sy slang... jeg skal have det visuelt...  

Du spørg da bare, så skriver jeg det, så godt jeg kan og forstår du det ikke, ja så prøver jeg bare at fortælle det på en anden måde.

Eller vi kan ses og jeg kan vise dig det?

Anmeld

12. november 2010

lion

linemus skriver:

Hvorfor gør man ikke det samme i livet, som ved benene?

Ahaaa... måske fordi man så ikke kan vende bukserne igen??

Jep det er problemet, så kan bukserne ikke vendes. Men man kan altid stikke sømmen fast oppe i livet, så ligger den fast og ikke driller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.