Hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Papaya

Hej i søde piger..

Nu er det en uge siden jeg har født min skønne datter.. Vil høre jer om i ved noget om jeg skal tjekkes hos lægen mht. mit sår dernede...?? Og hvor lang tid der skal gå hvis det er jeg skal kontakte min læge for at se om det hele ser ud som det skal..?? Fik ikke ret meget at vide på fødegangen mht. dette. Efter jeg blev syet fik vi lige lov til at ligge og slappe af i en times tid og så blev vi ellers bare sendt på patienthotellet. Det var faktisk lidt skuffende, for vi fik heller ikke armbånd til min datter eller cpr. nr. Synes det var lidt skod.

Nå, men spørgsmålet lød på om jeg skal tjekkes dernede af min læge eller hvad gør man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

mariamiss6

Arj hvor vildt, man skal sgu da have cpr nummer OG armbånd til barnet inden man forlader fødestuen.....

Du skal til et 8 ugers tjek hos din egen læge, hvis ikke du får akut behov inden da du skal selv bede om at få en tid

Anmeld

10. november 2010

Papaya

mariamiss6 skriver:

Arj hvor vildt, man skal sgu da have cpr nummer OG armbånd til barnet inden man forlader fødestuen.....

Du skal til et 8 ugers tjek hos din egen læge, hvis ikke du får akut behov inden da du skal selv bede om at få en tid

Tak.. det vil jeg gør så...

Noget helt andet.. Kan det passe at såret er ved at hele efter en uge.. ??

Anmeld

10. november 2010

Leonora

Prisana skriver:

Tak.. det vil jeg gør så...

Noget helt andet.. Kan det passe at såret er ved at hele efter en uge.. ??

ja det kan sagtens passe. du skulle gerne kunne sætte dig hårdt ned uden smerte efter ca 14 dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.