Mavsen 7+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.907 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. november 2010

-Milla-

Mine første mavebilleder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Lotus86

Hvor fint, en lille bitte begyndende babyhule

Anmeld

10. november 2010

-Milla-

Tak søde. Det kan heller ikke vare længe før der kommer et af din babyhule?

Anmeld

11. november 2010

Lotus86

-Milla- skriver:

Tak søde. Det kan heller ikke vare længe før der kommer et af din babyhule?

Arrgg... Synes jeg vil skåne jer for sådan et billede, det sgu ikke noget kønt syn

Anmeld

11. november 2010

-Milla-

Lotus86 skriver:

Arrgg... Synes jeg vil skåne jer for sådan et billede, det sgu ikke noget kønt syn

Det behøver du da ikke. Tror næppe det er et grimt syn.
Du har vel prøvet at tage et billede af den, så hvorfor ikke lægge det ind? Om ikke andet, så bliver det jo sjovt at følge udviklingen til en- super- flot- gravid-mave, som vi jo får. hehe

Anmeld

11. november 2010

Lotus86

-Milla- skriver:

Det behøver du da ikke. Tror næppe det er et grimt syn.
Du har vel prøvet at tage et billede af den, så hvorfor ikke lægge det ind? Om ikke andet, så bliver det jo sjovt at følge udviklingen til en- super- flot- gravid-mave, som vi jo får. hehe

Næh, har faktisk ikke taget nogle billeder, er totalt oppustet, så ligner nærmest en der er i 6 måned, så gider ikke tage billeder før jeg er helt sikkert på, at den vokser pga. graviditeten, og ikke bare fordi jeg er for tyk :-)

Anmeld

11. november 2010

-Milla-

Lotus86 skriver:

Næh, har faktisk ikke taget nogle billeder, er totalt oppustet, så ligner nærmest en der er i 6 måned, så gider ikke tage billeder før jeg er helt sikkert på, at den vokser pga. graviditeten, og ikke bare fordi jeg er for tyk :-)

Jeg er mest oppustet om eftermiddagen/aftenen og mit billede er fra igår morges, hvor jeg synes der var en forskel fra de andre morgener.

Anmeld

14. november 2010

Bech

Iiih hvor har du en pæn mave.

Jeg går ind i uge 9 i morgen og jeg ligner en michelin mand i forhold til dig og de andre jeg har set for den sags skyld. må indrømme jeg missunder din flotte mave

Knuz

Anmeld

15. november 2010

-Milla-

Bech skriver:

Iiih hvor har du en pæn mave.

Jeg går ind i uge 9 i morgen og jeg ligner en michelin mand i forhold til dig og de andre jeg har set for den sags skyld. må indrømme jeg missunder din flotte mave

Knuz

Mange tak. Er sikker på du nok også skal få en fin gravid mavse. I starten ser man jo bare mest tyk ud, bliver dejligt når man rigtig kan se det. Og tillykke med din graviditet.

Anmeld

18. november 2010

Bech

Tak

Jeg stoppede også med at ryge da jeg opdagede at jeg var gravid så der kommer jo lidt på også.

Men glæder mig da til at man kan se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.