Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
åååh øv er gift på rådhuset, men min mands drøm er et kirkebryllup....hvis jeg havde penge til at give ham det, så havde jeg købt din kjole, for det er lige min størrelse og så er den gude smuk, øv øv øv
Held og lykke med salget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cecilie1984 skriver: sælger min smukke brudekjole Romantisk brudekjole med diagonal draperet talje og smukke perlebroderier. Kjolen har et smukt snøreliv i ryggen og et lille slæb. Kjolen er købt i Februar 2009 og sælges stadig i Lilly butikkerne. Kjolen er størrelse 46 Jeg er selv en størrelse 44 og kjolen er med bindebånd i ryggen og kan derfor både gøres større og mindre. Kjolen kommer mest til sin ret med skørter inden under. Jeg har 2 skørter på på billederne. PRIS 1500 kr slør og diadem og halskæde kan købes med for 500 kr
sælger min smukke brudekjole
Romantisk brudekjole med diagonal draperet talje og smukke perlebroderier. Kjolen har et smukt snøreliv i ryggen og et lille slæb. Kjolen er købt i Februar 2009 og sælges stadig i Lilly butikkerne.
Kjolen er størrelse 46
Jeg er selv en størrelse 44 og kjolen er med bindebånd i ryggen og kan derfor både gøres større og mindre. Kjolen kommer mest til sin ret med skørter inden under. Jeg har 2 skørter på på billederne.
PRIS 1500 kr
slør og diadem og halskæde kan købes med for 500 kr
maidk skriver: Har du solgt den?
Har du solgt den?
ja kjolen er solgt
men har lilly corsage og slør og diadem tilbage
cecilie1984 skriver: ja kjolen er solgt men har lilly corsage og slør og diadem tilbage
maidk skriver: Kan du huske hvad kjolen hedder og hvor du købte halskæden? Og hvad skal du have for det sidste?
Kan du huske hvad kjolen hedder og hvor du købte halskæden? Og hvad skal du have for det sidste?
halskæden er købt i lilly.
slør nypris 1500
corsage nypris 1000
diadem nypris 400
Du kan få det for 1500 kr
har lige kigget på lillys hjemmeside. Tror desværre ikke du kan få kjolen mere.
men den hedder 008-03068
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128