Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Her er Runa på billede 1 og jeg på billede 2 - i samme kjole
Her er Runa på billede 1 og jeg på billede 2 - i samme kjole
Jeg skulle kikke to gange, for jeg kunne ikke se, hvem der var datteren og hvem mor... Kun pga kvaliteten på billedet!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Jonte i hjemmestrikket dragt til sin navngivning:
Jonte i hjemmestrikket dragt til sin navngivning:
Ej hvor er den flot!! er vild med farven..
Hold da op hvor hun ligner dig søde!!!
Cris skriver: Jeg skulle kikke to gange, for jeg kunne ikke se, hvem der var datteren og hvem mor... Kun pga kvaliteten på billedet!
Hehe jeg kan godt se, at der er en vis lighed mellem os selvom jeg synes jeg ser mere tuttenuttet ud og Runa ser stærkere ud (heldigvis)
ønskebarn74 skriver: Hold da op hvor hun ligner dig søde!!!
Tak!
Her er min søn i sit dåbstøj - mormor havde syet en dåbsdragt til ham
Tanja84 skriver: Hvor er han dog bare skøn i sit fine vestesæt, han er jo lige til at spise
Hvor er han dog bare skøn i sit fine vestesæt, han er jo lige til at spise
Ja pigerne faldt også i svime over ham... så skulle du se når vi tog vesten af ham... så var der seler istedet for.. det var bare SÅ SØDT!!
Baagøe skriver: Her er Laura i hjemmehæklet dåbskjole, som er hæklet af hendes reservebedstemor - min bedste veninde Signes mor. Signe er selv døbt i den. Billede 1 - LauraBillede 2 - Laura og jeg
Her er Laura i hjemmehæklet dåbskjole, som er hæklet af hendes reservebedstemor - min bedste veninde Signes mor. Signe er selv døbt i den.
Billede 1 - LauraBillede 2 - Laura og jeg
Jeg synes det er en virkelig smuk kjole.
Lone H. skriver: nu er der så mange forskellige billede tråde, nu vil jeg gerne se Billeder af jeres børn i deres dåbstøj/navngivningstøj Starter med min egen datter
nu er der så mange forskellige billede tråde, nu vil jeg gerne se Billeder af jeres børn i deres dåbstøj/navngivningstøj
Starter med min egen datter
linemus skriver: Hvor er det sødt med det lille hårbånd. Hun er da ikke til at stå for
Hvor er det sødt med det lille hårbånd. Hun er da ikke til at stå for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128