Jeg savner en ven :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

2721

NR3ønskebarn skriver:

Det har du helt ret i

Nå ok ja så er det ikke så langt

nej, sys ikke det er så galt enda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

anjamichell@gmail.com

Søde lille peanut  Du skal vide at jeg kender din situation mere end noget andet... at stå alene.. følelsen af ensomhed og at alle vender en ryggen...

Jeg savner selv venner/veninder men lad os dog om ikk andet holde kontakten her så :-)

Jeg bor i Kundby nær Holbæk og skulle du på noget tidspunkt være på disse kanter, så er du mere end velkommen til at komme forbi og få en kop kaffe eller noget... eller vi kan mødes i Holbæk

Her er mit mobilnummer og så skal du endelig ikk holde dig tilbage med at ringe og skrive sms'er... Det er vel i bund og grund ikk værre end alle dem der mødes og dater på nettet

Så skulle du få lyst til en "kaffedate" så gi'r du bare en melding

51 29 00 02

Anmeld

11. november 2010

Dansker I Holland

2606peanut skriver:

nej, sys ikke det er så galt enda

Fødte du så dit barn på herlev eller ?

Anmeld

11. november 2010

2721

Anjamichell skriver:

Søde lille peanut  Du skal vide at jeg kender din situation mere end noget andet... at stå alene.. følelsen af ensomhed og at alle vender en ryggen...

Jeg savner selv venner/veninder men lad os dog om ikk andet holde kontakten her så :-)

Jeg bor i Kundby nær Holbæk og skulle du på noget tidspunkt være på disse kanter, så er du mere end velkommen til at komme forbi og få en kop kaffe eller noget... eller vi kan mødes i Holbæk

Her er mit mobilnummer og så skal du endelig ikk holde dig tilbage med at ringe og skrive sms'er... Det er vel i bund og grund ikk værre end alle dem der mødes og dater på nettet

Så skulle du få lyst til en "kaffedate" så gi'r du bare en melding

51 29 00 02

hvor er du sød kommer faktisk oprindeligt fra ringsted og har brugt meget tid i holbæk i mine yngre dage
jeg vil da helt sikkert sende en sms. Og du har ret kan man finde kærester på nettet kan man også finde venner

Anmeld

11. november 2010

anjamichell@gmail.com

Netop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.