måske gravid igen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2010

AnnePedersen

ja nu sidder jeg og venter på at karsten kommer hjem med testen så kan jeg kan finde ud af om det er noget vrøvl med mig.

Vi har Naja på 4,5 måneder, men har den sidste måned følt mig underlig tilpas/utilpas..... og så var det jeg gennemgik i mit hoved hvordan jeg har det: lidt underlig i maven, kvalme, besvimelse.... ja bare de 3 ting satte mit hoved i tænkeboks.... der ku jo måske godt være en mere.....

men jeg tror det nu ikke for vi har kun forsøgt med sex 2 gange siden Naja er kommet til verden.... og lad mig bare sige at det ikke blev afsluttet pga min nervøsitet og fordi det gjorde lidt ondt ( har ikke vænet mig til at jeg er blevet syet lidt efter Najas fødsel) men samtid kan det jo også være da jeg ikke var på minipiller eller p piller og ja vi brugte ikke noget....

men jeg tror jeg vælger at spille dum lige nu og sige at det kan jo ikke ske når ikke karsten ikke kommer (selvom jeg ved det ik er sandt)

Men vi må se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Hvem?

AnnePedersen skriver:

ja nu sidder jeg og venter på at karsten kommer hjem med testen så kan jeg kan finde ud af om det er noget vrøvl med mig.

Vi har Naja på 4,5 måneder, men har den sidste måned følt mig underlig tilpas/utilpas..... og så var det jeg gennemgik i mit hoved hvordan jeg har det: lidt underlig i maven, kvalme, besvimelse.... ja bare de 3 ting satte mit hoved i tænkeboks.... der ku jo måske godt være en mere.....

men jeg tror det nu ikke for vi har kun forsøgt med sex 2 gange siden Naja er kommet til verden.... og lad mig bare sige at det ikke blev afsluttet pga min nervøsitet og fordi det gjorde lidt ondt ( har ikke vænet mig til at jeg er blevet syet lidt efter Najas fødsel) men samtid kan det jo også være da jeg ikke var på minipiller eller p piller og ja vi brugte ikke noget....

men jeg tror jeg vælger at spille dum lige nu og sige at det kan jo ikke ske når ikke karsten ikke kommer (selvom jeg ved det ik er sandt)

Men vi må se

Jamen, tillykke hvis i venter jer igen - og skriv li herinde så snart du har svaret på testen

Vi blev gravide igen, da vores dreng var 3 måneder - så her blir der KUn liiiii 12 måneder imellem vores drenge, det blir skøøøøønt.

Venter spændt på en opdatering

Anmeld

10. november 2010

AnnePedersen

dejlig at høre der er nogen der synes det er dejlig med så tætte børn. men er det ikke hårdt for kroppen

men er jeg garvid så tager vi self det med og vil glæde os. jeg er bare så bange for graviditeten da jeg døjede meget med naja. blev sygemeldt 6 måneder før hun kom og var sengelæggende de første 3 måneder jeg avr hjemme.

Og skete det igen er det naja det går ud over så håber og alligevel ikke...... men skal nok skirve herinde hvordan testen går

Anmeld

10. november 2010

Hvem?

AnnePedersen skriver:

dejlig at høre der er nogen der synes det er dejlig med så tætte børn. men er det ikke hårdt for kroppen

men er jeg garvid så tager vi self det med og vil glæde os. jeg er bare så bange for graviditeten da jeg døjede meget med naja. blev sygemeldt 6 måneder før hun kom og var sengelæggende de første 3 måneder jeg avr hjemme.

Og skete det igen er det naja det går ud over så håber og alligevel ikke...... men skal nok skirve herinde hvordan testen går

Min 1. graviditet var mildst talt et helvede, døjede med alt hvad der overhovedet var, var indlagt halvdelen af graviditeten og konstant sengelæggende.

Der har intet været i denne her graviditet (er nu i uge 28), jeg tror man bliver lidt mere "hård" og nu har man jo også en lille en hjemme man får tiden til at gå med

Jeg er selv vokset op med en bror lige så tæt på mig, så det ville jeg også for mine børn

Venter spændt på testen

Anmeld

11. november 2010

AnnePedersen

både glad og ikke glad.... testen var negativ........ ved slet ikke hvad jeg havde forventet men nu skal jeg ikke tænke på det....

nu kan jeg hygge mig med Naja

Anmeld

11. november 2010

SussieThyssen

AnnePedersen skriver:

både glad og ikke glad.... testen var negativ........ ved slet ikke hvad jeg havde forventet men nu skal jeg ikke tænke på det....

nu kan jeg hygge mig med Naja

Jeg har 2 børnebørn med knapt 13 mdr imellem (eller 9 mdr og et kvarter, som min gamle far ville have sagt...hehe) Og charlotte min datter sagde, at nr 2 graviditet var noget af det nemmeste. Vi blev enige om, at det sikkert skyldes, at kroppen er i træning og derfor genkender situationen, og tager det langt mere afslappet.
Men...hvornår har du sidst fået et tjekup hos lægen??
Du kan jo godt gå rundt med blodmangel, uden at vide det.
Ammer du?
For hvis du gør det, skal du huske at den lille hiver alt hvad du har af vitaminer og mineraler ud af kroppen på dig, og derfor skal man huske at spise ekstra vitaminer og jern.
Iøvrigt så er det at blive syet og sex når der er gået 6 til 8 uger efter ikke noget problem. En syning er helet og helt væk efter 14 dage.
Så se du bare at slappe af og komme igang igen.
Du kan få lægen til at tjekke om de skulle have syet dig et sting for meget, så du er blevet lidt for snæver, men hvis du ellers er blevet tjekket efter fødslen af sygehuset eller lægen, så ville de have opdaget det.
Ellers kan det klares ved et lille snit. Det sker i sjældne tilfælde, men det er godt nok længe siden jeg har hørt om at nogen er blevet syet for godt sammen LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. november 2010

AnnePedersen

ja jeg har så ikke hørt det om vitaminerne, men et elelr andet sted giver det mening, bare ikek faldet mig ind.

jeg er ikke lige typen der render til lægen bare fordi jeg er sløj. men måske jeg sku være bedre nu til at tænke over blodmangel. Har altid haft lav blodprocent, så måske jeg sku begynde på jern igen for nu skal jeg have min energi til en anden person end mig selv.....

er bare for god til at tilsidesaætte mig selv.....

ja grin du bare men det føles altså sådant når jeg er i seng med kæresten at der er syet bare en lille smule for meget, men på den anden side tror jeg også abre jeg skal slappe af og nyde.... men tænker meget over jeg er anderledes nu.

Anmeld

12. november 2010

spj

AnnePedersen skriver:

ja jeg har så ikke hørt det om vitaminerne, men et elelr andet sted giver det mening, bare ikek faldet mig ind.

jeg er ikke lige typen der render til lægen bare fordi jeg er sløj. men måske jeg sku være bedre nu til at tænke over blodmangel. Har altid haft lav blodprocent, så måske jeg sku begynde på jern igen for nu skal jeg have min energi til en anden person end mig selv.....

er bare for god til at tilsidesaætte mig selv.....

ja grin du bare men det føles altså sådant når jeg er i seng med kæresten at der er syet bare en lille smule for meget, men på den anden side tror jeg også abre jeg skal slappe af og nyde.... men tænker meget over jeg er anderledes nu.

Har en datter på 6 mdr. og jeg har det præcis som du beskriver det, når du er sammen med kæresten. Det er bare så irriterende. Må indrømme jeg havde glædet mig lidt til, at jeg havde født og forhåbentligt ikke var så stram mere. Det er virkelig bare surt. Det er heller ikke rigtig lykkes for os endnu. Jeg har også lidt svært ved at vende mig til den nye krop.

Anmeld

13. november 2010

AnnePedersen

så er spørgsmålet åbenbart for os 2...... hvad gør vi så for at få det til at fungere, for savner da min kæreste og vores intimitet????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.