Anonym skriver:
Hej piger,
vidste ikke lige hvor jeg skulle smide den her.
men sagen er at jeg altid har vidst at min vidunderlige kæreste ikke tænder på gravide.. men troede det var noget andet når det er mig, kvinden han elsker og hende der skal være mor til hans barn..
førhen elskede jeg at gå i bad med ham og bare ligge at nusse helt uden tøj på men det kan jeg ikke mere, jeg er begyndt at gemme mig for ham. (mere end jeg gjorde før, grundet dårlig selvværd)
de gange vi har haft sex under min graviditet kan i hvert fald tælles på en hånd.
og kan mærke at jeg har brug for den intimitet og det nærværd, har prøvet at snakke med ham om det. men som han siger, det er ikke let at finde lyst til noget man ikke vil..
han er bange for at skade baby siger han..
årh ved bare ikke hvad jeg skal gøre, er bare så ked af det og skulle lige ud med det.
sorry det blev lidt langt. (er ano da det går mig meget tæt på)
Hej.
Kendte det selv. Vi har 3 børn sammen og lige så snart jeg blev gravid stoppede livet i sengen.
Gik mig en del på første gang, men sådan er det bare. Min mand er ikke til større kvinder og han synes overhovedet ikke, at gravide er smukke, flotte, sexede og skønne. Nærmere modsat. Men vi elskede jo stadig hinanden og nød hinanden uden det intime i de gravide måneder. Vi nød kærligheden, venskabet og hinanden som to mennesker der bare elskede hinanden. Det hele kommer jo igen.
Op med hovedet og nyd dig selv...
VH Kloster
Anmeld