I mandags rundede jeg 32+0. 8 uger igen. Det begynder at være snart. Tænker meget på at fra om 2 ugervil de ikke forsøge at stoppe det hvis fødslen sku gå igang. Det er lidt vildt at tænke på. Det er også lidt skræmmende. For når den nye kommer så vil det jo være slut med at have Alexander helt for sig selv. Der vil jo lige pludselig være to at skulle dele opmærksomheden i mellem, og det vil være svært ikke at have dårlig samvittighed over for endten den ene eller den anden.
Jeg er op på +13-15 kg.Det svinger meget alt efter om jeg er forstoppet eller ej. Men det betyder at jeg er over kampvægten fra sidst. Jeg håber ikke at jeg svulmer alt for meget op her de sidste 8 uger. Og
at jeg kan smide de ekstra kilo lige så nemt som sidst.
Ellers er graviditeten nået det punkt hvor at det er begyndt at være besværligt. Alt fra at få sko på, at bo på 3. sal, samle ting op fra gulvet, til at lave noget særligt uden at få plukveer. Sparkende i maven er også begyndt at gøre rigtig ondt ind i mellem. Er glad for at jeg har ferie frem til min barsel der starter 3.12.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld