Er bag ud med mine opdateringer men her er 32+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. november 2010

businesstigger

I mandags rundede jeg 32+0. 8 uger igen. Det begynder at være snart. Tænker meget på at fra om 2 ugervil de ikke forsøge at stoppe det hvis fødslen sku gå igang. Det er lidt vildt at tænke på. Det er også lidt skræmmende. For når den nye kommer så vil det jo være slut med at have Alexander helt for sig selv. Der vil jo lige pludselig være to at skulle dele opmærksomheden i mellem, og det vil være svært ikke at have dårlig samvittighed over for endten den ene eller den anden.

Jeg er op på +13-15 kg.Det svinger meget alt efter om jeg er forstoppet eller ej. Men det betyder at jeg er over kampvægten fra sidst. Jeg håber ikke at jeg svulmer alt for meget op her de sidste 8 uger. Og at jeg kan smide de ekstra kilo lige så nemt som sidst.

Ellers er graviditeten nået det punkt hvor at det er begyndt at være besværligt. Alt fra at få sko på, at bo på 3. sal, samle ting op fra gulvet, til at lave noget særligt uden at få plukveer. Sparkende i maven er også begyndt at gøre rigtig ondt ind i mellem. Er glad for at jeg har ferie frem til min barsel der starter 3.12.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

otlitrom

Den mave er såååå fin!! Og jeg fatter ikke, hvor du har gemt de der kg du har taget på! dem gemmer du godt

Jeg kan dog på ingen måde forestille mig at skulle kravle op på 3. sal, det ville jeg allerede brænde sammen over nu Vi håber på at flytte inden jeg kommer alt for langt hen. Og vi vil kun bo på 1., man er vel luksusdyr (vi bor på 2. nu)

Håber de 8 uger kommer til at gå stærkt, for hey, så er jeg også 16 uger henne

Anmeld

10. november 2010

businesstigger

kitty skriver:

Den mave er såååå fin!! Og jeg fatter ikke, hvor du har gemt de der kg du har taget på! dem gemmer du godt

Jeg kan dog på ingen måde forestille mig at skulle kravle op på 3. sal, det ville jeg allerede brænde sammen over nu Vi håber på at flytte inden jeg kommer alt for langt hen. Og vi vil kun bo på 1., man er vel luksusdyr (vi bor på 2. nu)

Håber de 8 uger kommer til at gå stærkt, for hey, så er jeg også 16 uger henne

Tak!

Jeg tror de fleste sidder lige på maven. Har faktisk oplevet at folk ikke ser jeg er gravid før jeg er tæt på og får overtøjet af. Har aldrig været en lille størrelse men det synes jeg måske alligevel er at strække den ....

Vil glæde mig til at du er 16 uger henne!

Anmeld

10. november 2010

Sakris

Du er bare så flot gravid. Og vil give Kitty ret. Kan ikke lige se hvor du gemmer de kg henne!

Synes tiden går vildt stærkt! Så de 8 uger er nok hurtigt overstået!

Anmeld

10. november 2010

businesstigger

Sakris skriver:

Du er bare så flot gravid. Og vil give Kitty ret. Kan ikke lige se hvor du gemmer de kg henne!

Synes tiden går vildt stærkt! Så de 8 uger er nok hurtigt overstået!

Tusind tak!

Jeg svinger mellem at synes det går helt vildt hurtigt og helt vildt langsomt. Men før man ved er det skal det nok være 3. jannuar

Anmeld

10. november 2010

Sakris

businesstigger skriver:

Tusind tak!

Jeg svinger mellem at synes det går helt vildt hurtigt og helt vildt langsomt. Men før man ved er det skal det nok være 3. jannuar

Ja det er jo det. Og det kan vel nemt blive før når du er 2. gangsfødende?  

Må indrømme at jeg ikke aner hvor de sidste 3 måneder er blevet af. De første 3,5 måned føltes bare somom de sneglede sig afsted uden nogensinde at ville få en ende.

Jeg er jo sat til den 27. december. Min kæreste er overbevist om at det bliver 5. Januar, så lad os nu se. Han var også overbevist om at det var en dreng, indtil vi var til kønsscanning.... hehe

Anmeld

10. november 2010

businesstigger

Sakris skriver:

Ja det er jo det. Og det kan vel nemt blive før når du er 2. gangsfødende?  

Må indrømme at jeg ikke aner hvor de sidste 3 måneder er blevet af. De første 3,5 måned føltes bare somom de sneglede sig afsted uden nogensinde at ville få en ende.

Jeg er jo sat til den 27. december. Min kæreste er overbevist om at det bliver 5. Januar, så lad os nu se. Han var også overbevist om at det var en dreng, indtil vi var til kønsscanning.... hehe

2. trimester er jo bare det nemmeste så derfor føles det også som det går hurtigere.

Det bliver spændende at se om han får ret denne gang så. Jeg har det bare sådan at jeg håber virkelig ikke at det bliver 1. jan. Det er altså en kedelig dag at have fødselsdag!

Anmeld

10. november 2010

Sakris

businesstigger skriver:

2. trimester er jo bare det nemmeste så derfor føles det også som det går hurtigere.

Det bliver spændende at se om han får ret denne gang så. Jeg har det bare sådan at jeg håber virkelig ikke at det bliver 1. jan. Det er altså en kedelig dag at have fødselsdag!

Ja det er det virkelig. Og indtil videre har 3. trimester heller ikke været af vejen. Men kan godt mærke at trætheden melder sig tidligere på dagen, og at man er mindre og mindre mobil. Men synes faktisk alt i alt at det er rigtig skønt at være gravid! (Lad os se hvad jeg siger 4. januar .... haha)

Nej 1. januar har vi også snakket om faktisk er værre end 24. december! Men vi er efterhånden også kommet til den erkendelse at vi ikke kommer til at bestemme det alligevel, så vi er holdt op med at snakke om det, og tænker mere at det bliver den bedste dag i vores liv, ligegyldigt hvornår hun kommer!

Anmeld

10. november 2010

sandratobias

Fin fin mave...  

Anmeld

11. november 2010

businesstigger

sandratobias skriver:

Fin fin mave...  

tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.