andre der har haft svamp i graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2010

betiinsen

hej piger, er ret sikker på jeg har fået lidt svamp igen.. har haft det en gang før, inden jeg var gravid. der fik jeg noget af det der cream til at smøre med, er det nogen der ved om man må bruge det når man er gravid?

Knus Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

A&F

hej piger, er ret sikker på jeg har fået lidt svamp igen.. har haft det en gang før, inden jeg var gravid. der fik jeg noget af det der cream til at smøre med, er det nogen der ved om man må bruge det når man er gravid?

Knus Betina

Havde selv svamp i starten af graviditeten. Du må gerne bruge Canesten, det er en vaginal pille med en creme. men være opmærksom på, at spørge apoteket om du må indføre pillen med den der tingest, som føres op i underlivet med pillen, eller om du blot skal gøre det med dine fingre. God bedring

Anmeld

9. november 2010

Vial

Oh jæs! Havde svampebob-trekant i HELE graviditeten. Brugte canesten creme - det hjalp da lidt.

Det stoppede i samme sekund de små kom ud (tror jeg nok.. ). Det var i hvert fald væk, da jeg fik føling med undervognen igen.

Anmeld

9. november 2010

betiinsen

okay har en canesten cream hjemme som jeg har brugt nu her. Men ikke med hylster da jeg læste at man ikke måtte.. brugte bare lige lidt her til aften, da det sviger og klør meget og det er til at blive helt paf af Håber ikke der er nogen risiko ved det..

Anmeld

9. november 2010

sandratobias

Har haft det 2 gange i starten af denne graviditet... Jeg fik pillerne, og efter 2 gang virkede det ordentligt, og har ikk haft det siden... Tror det er ved at være tror 2 måneder... 
Fik i hvert fald og vide jeg ikk måtte bruge indføringshylsteret.. Og gjorde jeg heller ikk...

Men har hørt cremen sku være bedre... Håber for dig at pestilensen snart er væk...  

Sandra - Uge 24+2

Anmeld

9. november 2010

betiinsen

okay tak har ikke brugt indføringshylster eller taget det op i skeden, kun lige yderst så det ikke irritere sådan.. så må jeg ringe til lægen i morgen

Anmeld

10. november 2010

JustMe

Jeg fik nogle stikpiller på recept, som skulle tages 3 aftener i træk. Efter endt behandling tog det nok en uges tid, før det var helt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.