Farvel og tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Bare mig..

Jeg vil da også lige sige rigtig mange gange held og lykke på jeres videre rejse.. Mange gange sker miraklerne, når man mindst venter det, så måske der sker et mirakel.. - Det håber jeg i hvertfald for jer.. Dejligt at i kan få udlevet jeres drøm, det er vigtigt!!

Jeg håber på at se dig herinde om et årstid, og du så fortæller du enten er gravid eller, at du allerede måske har en ønskebaby i armene

Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

God rejse
Ønsker jeg alt det bedste i fremtiden.
I skal nok blive forældre når tiden er.

Anmeld

10. november 2010

Chalala85

Jeg øsnker jer al held og lykke og håber i får et perfekt eventyr i Spanien. Jeg synes det er et stort valg i har taget og stor respekt for det!

Anmeld

10. november 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Til alle i skønne skønne kvinder herinde!

Tusind tak for ALT hvad i har hjulpet med hen af vejen og ALT den støtet i allesammen har givet når tiderne har været svære. Ville ønske jeg sagde farvel på grund af en veloverstået graviditet, men sådan skulle livets gang ikke gå og siger nu farvel fordi vi har sagt stop til projekt baby. Sletter min profil herinde og glemmer alt om graviditet og babyer det næste års tid.

Jeg var til scanning i torsdag med henblik på endnu en iui, men da jeg lå der kunne jeg bare mærke at det ikke længere var rigtigt så sagde pænt farvel til min kære doktormand og sagde vi ikke ville komme igen.

Vi flytter til Spanien til februar med alle vores ting og dyr og får udlevet vores store drøm om at bo fast i Spanien og bor der et par år. Efter vi mistede vores lille ønskebarn i August, har vi bare måtte indse at det ikke skulle være nu vi skulle være forældre. Så nu på 3 års dagen fra vi startede med at prøve siger vi nu stop og skrider af helvedes til istedet.

Ønsker jer alle det bedste herinde. Knus

Jeg ønsker jer alt godt fremover og kommer til at savne dig!!!

Knus og kram Lene

Anmeld

10. november 2010

Pia.

Held og lykke i fremtiden... Håber den vil bringe jer en masse lykke og glæde...

Knus Pia.

Anmeld

10. november 2010

SussieThyssen

Sofiekdk skriver:

Til alle i skønne skønne kvinder herinde!

Tusind tak for ALT hvad i har hjulpet med hen af vejen og ALT den støtet i allesammen har givet når tiderne har været svære. Ville ønske jeg sagde farvel på grund af en veloverstået graviditet, men sådan skulle livets gang ikke gå og siger nu farvel fordi vi har sagt stop til projekt baby. Sletter min profil herinde og glemmer alt om graviditet og babyer det næste års tid.

Jeg var til scanning i torsdag med henblik på endnu en iui, men da jeg lå der kunne jeg bare mærke at det ikke længere var rigtigt så sagde pænt farvel til min kære doktormand og sagde vi ikke ville komme igen.

Vi flytter til Spanien til februar med alle vores ting og dyr og får udlevet vores store drøm om at bo fast i Spanien og bor der et par år. Efter vi mistede vores lille ønskebarn i August, har vi bare måtte indse at det ikke skulle være nu vi skulle være forældre. Så nu på 3 års dagen fra vi startede med at prøve siger vi nu stop og skrider af helvedes til istedet.

Ønsker jer alle det bedste herinde. Knus

Du og din mand ønskes alt det bedste i livet, og selvom det er gået galt for jer, så er der så meget andet livet kan byde på i stedet.
Som en veninde, der ikke havde haft held med selv at få børn, sagde til mig:
"Der vil altid være brug for fantastiske tanter og onkler, som kan give børnene nogle skønne ferier og pasninger. Det er dem, der altid har fuld focus på børnene, når de er der, og tid og overskud."
Og jeg kan kun give hende ret.
Nyd livet og jeg håber på at jeres projekt Spanien, bliver en super livsændring.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2010

Lone Jakobsen

dit indlæg efterlader mig utroligt trist. men jeg ønsker jer alt det bedste på jeres vej. jeg håber at Spanien blivet det helt rigtige sted for jer. at i får ro på tanker og drømme, og får tid til at finde ud af alt det der rør sig indeni.

mange

Anmeld

10. november 2010

B&J

held og lykke med det hele alt godt her fra

Anmeld

10. november 2010

Mor til L&S

Puha - det var helt hårdt at læse... Ønsker Jer alt held og lykke i fremtiden og med Jeres rejse...

for Jer

Anmeld

10. november 2010

Cris

Jeg håber, at I kan finde jeres indre ro... Jeg kommer fra Spanien, du kan bare spørge, hvis der er noget I vil vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.