DK skriver:
Weeee HURRA!! Århh hvor dejligt!

Vores hjerteblinks scanning var bare sååå skøn! Altså, hvor var jeg bare nyforelsket i verden bagefter!! (også selv om jeg brast i hysterisk gråd lige da det blev vores tur, jeg var lige ved at dø af skræk for at det hele bare var noget "jeg havde bildt mig ind"
)
Fra en spammer til en anden up-coming spammer: Spam løs!!! Jeg glæder mig til at se og læse DET HELE!!
Hihi, jeg spammer. Kan ikke lade være 
Igår da vi kom ind og jeg skulle scannes havde lægen SÅ mange spørgsmål inden, og da vi så først kom igang sagde hun"jeg orienterer mig lige lidt dernede, inden vi kigger på baby".. Og så scannede hun lidt rundt, og vi har begge sådan lidt "hey, hov stop, vi tror nok den var dér".. Men der varede altså lidt inden vi så baby. Og jeg var ved at sprænges!
På vej hjem fik jeg så også et hysterisk anfald, fordi jeg ville købe en ramme til billedet og lidt ting til baby. Det synes kæresten var dybt latterligt! Men det kom så også frem at han troede jeg ville starte med at købe barnevogn, og at det var dybt ulogisk, når baby kun er 1,5 cm... Og ja, så kan jeg måske godt forstå ham 
Anmeld