Hjerteblink-scanning, 7+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Med superpædagogisk 70'erstemme:

"Jojo unger - den er rigtig nok! Kitty er gravid! Og det er mægtig spændende alt sammen, så nu må vi kigge godt efter de næste mange måneder så vi får det hele med, - er I med på den unger?"

Hihi, Rosa, du er skør! På den gode måde altså

Jeg spammer Jer så meget at I ikke kan undgå at følge med Men det er bare dejligt endeligt at være en "del af holdet"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Sofia

Tillykke Kitty

Anmeld

10. november 2010

otlitrom

Tak allesammen.

Vi synes også det er et dejligt billede, selvom der ikke er meget at se! Men det er nok til os. Det er et tegn på, at den lille rent faktisk ér på vej.. Det er ikke lyv, den er god nok! Men det er mystisk at være gravid efter at have ænsket det i 3 år.. Det tager lige lidt tid, inden det siver ind

Anmeld

10. november 2010

Chalala85

ihhh hvor dejligt

Anmeld

10. november 2010

tinasmor

kitty skriver:

Tak allesammen.

Vi synes også det er et dejligt billede, selvom der ikke er meget at se! Men det er nok til os. Det er et tegn på, at den lille rent faktisk ér på vej.. Det er ikke lyv, den er god nok! Men det er mystisk at være gravid efter at have ænsket det i 3 år.. Det tager lige lidt tid, inden det siver ind

åh hvor er det dejligt for jer, at I er gravide efter så lang tid. Vi har også ønsket det SÅ længe. Skal til tidlig scanning næste uge. Håber jeg er lige så heldig som dig, at der er hjertebanken. For det er næsten så uvirkeligt, at man ofte slet ikke efter så mange år, tror på at der kan være liv derinde.

Tillykke med scanningen. Må du få en god og nem graviditet.

Anmeld

10. november 2010

DK

Weeee HURRA!! Århh hvor dejligt!

Vores hjerteblinks scanning var bare sååå skøn! Altså, hvor var jeg bare nyforelsket i verden bagefter!! (også selv om jeg brast i hysterisk gråd lige da det blev vores tur, jeg var lige ved at dø af skræk for at det hele bare var noget "jeg havde bildt mig ind")

Fra en spammer til en anden up-coming spammer: Spam løs!!! Jeg glæder mig til at se og læse DET HELE!!

Anmeld

10. november 2010

tb

Kæmpe tillykke med det lille blinkende hjerte!!!!  det er så fedt efter at have ventet på det i så lang tid.. Det tog os 28 måneder at få den dejligste datter....

Anmeld

10. november 2010

otlitrom

tinasmor skriver:

åh hvor er det dejligt for jer, at I er gravide efter så lang tid. Vi har også ønsket det SÅ længe. Skal til tidlig scanning næste uge. Håber jeg er lige så heldig som dig, at der er hjertebanken. For det er næsten så uvirkeligt, at man ofte slet ikke efter så mange år, tror på at der kan være liv derinde.

Tillykke med scanningen. Må du få en god og nem graviditet.

Glæd dig. Det er noget helt, helt specielt!! Da kæresten tog på arbejde i morges lå jeg stadig og slumrede. Da han kom ind og sagde farvel sagde han "jeg elsker Jer...." nååååårh, det var næsten ikke til at holde til! Han har haft meget svært ved at forstå, at det endelig er sket. Igennem behandlingen havde han det svært med at have "skylden" (nedsat sædkvalitet) og nu i starten har jeg været dårlig, og han har ikke rigtig kunnet forstå, hvorfor.. Men da han sagde det i morges følte jeg han forstod... Suk..

Jeg håber på I ser det lille hjerte blinke! Hvor langt er du henne? Og har I fået hjælp?

Anmeld

10. november 2010

otlitrom

DK skriver:

Weeee HURRA!! Århh hvor dejligt!

Vores hjerteblinks scanning var bare sååå skøn! Altså, hvor var jeg bare nyforelsket i verden bagefter!! (også selv om jeg brast i hysterisk gråd lige da det blev vores tur, jeg var lige ved at dø af skræk for at det hele bare var noget "jeg havde bildt mig ind")

Fra en spammer til en anden up-coming spammer: Spam løs!!! Jeg glæder mig til at se og læse DET HELE!!

Hihi, jeg spammer. Kan ikke lade være

Igår da vi kom ind og jeg skulle scannes havde lægen SÅ mange spørgsmål inden, og da vi så først kom igang sagde hun"jeg orienterer mig lige lidt dernede, inden vi kigger på baby".. Og så scannede hun lidt rundt, og vi har begge sådan lidt "hey, hov stop, vi tror nok den var dér".. Men der varede altså lidt inden vi så baby. Og jeg var ved at sprænges!

På vej hjem fik jeg så også et hysterisk anfald, fordi jeg ville købe en ramme til billedet og lidt ting til baby. Det synes kæresten var dybt latterligt! Men det kom så også frem at han troede jeg ville starte med at købe barnevogn, og at det var dybt ulogisk, når baby kun er 1,5 cm... Og ja, så kan jeg måske godt forstå ham

Anmeld

10. november 2010

tinasmor

Glæd dig. Det er noget helt, helt specielt!! Da kæresten tog på arbejde i morges lå jeg stadig og slumrede. Da han kom ind og sagde farvel sagde han "jeg elsker Jer...." nååååårh, det var næsten ikke til at holde til! Han har haft meget svært ved at forstå, at det endelig er sket. Igennem behandlingen havde han det svært med at have "skylden" (nedsat sædkvalitet) og nu i starten har jeg været dårlig, og han har ikke rigtig kunnet forstå, hvorfor.. Men da han sagde det i morges følte jeg han forstod... Suk..

Jeg håber på I ser det lille hjerte blinke! Hvor langt er du henne? Og har I fået hjælp?

Vi har prøvet nogle år. Har haft 6 behandlinger uden resultat. Men blev så utrolig nok selv gravide. Men har mistet at par gange før, i uge 9 og uge 14 så jeg prøver ikke at være alt for meget op og kører før efter Misdannelses-scanningen. Men det er jo svært når man først har testet positiv. Jeg er kun lidt over 6 uger henne. Ej synes bare tiden går SÅ langtsomt Nu må de næste uge snart gerne komme med positv svar og så må næste måned igen gerne gå hurtigt, indtil NF scanning Ja du har ret, at se hvor glad ens mand bliver, det smelter bare en SÅ meget.

Endnu en gang hjertlig tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.