Hvad er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Mussen2

Min datter fik forleden da sådan en rød plet der buler lidt ud på armen, nu er der så kommet tre mere til i hovedet. De er knaldrøde, men umiddelbart ingen sår/blæner. Hun har også fået udslet på begge hænder, sådan noget rødt, tørt noget. Jeg ved ikke m det har en sammenhæng og om noget af det overhovedet "er" noget. Men har i et bud på hvad det er? Hun hoster og er forkølet, men ellers ikke utilpas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Mussen2

Tror nu det er skoldkopper hun har fået? Eller mund, hånd og fod syge. Tror mest på skoldkopper. Jeg troede bare at de kom væltende og blev til mange hurtigt. Den første opdagede jeg for et par dage siden, da jeg troede det var er myggestik. Det er som et par stykker af dem blive større og større, mens der er andre sm kommer og går. Hun har max 10 stk. pt.

Hun virker ikke utilpas, er kun snottet og hster lidt.

Hvordan udviklede skoldkopper sig hos jer og kløede de, for det virker ikke som om at de kløer.

Anmeld

10. november 2010

Bom

Mussen2 skriver:

Tror nu det er skoldkopper hun har fået? Eller mund, hånd og fod syge. Tror mest på skoldkopper. Jeg troede bare at de kom væltende og blev til mange hurtigt. Den første opdagede jeg for et par dage siden, da jeg troede det var er myggestik. Det er som et par stykker af dem blive større og større, mens der er andre sm kommer og går. Hun har max 10 stk. pt.

Hun virker ikke utilpas, er kun snottet og hster lidt.

Hvordan udviklede skoldkopper sig hos jer og kløede de, for det virker ikke som om at de kløer.

Ved desværre ikke hvad det er, men ville da lige sende lidt god bedring til din datter...

Anmeld

10. november 2010

Mussen2

Tulle Mus skriver:

Ved desværre ikke hvad det er, men ville da lige sende lidt god bedring til din datter...

Tak for det, det var sødt gjort af dig. Hun er heldigvis ikke mærket af det....endnu

Anmeld

10. november 2010

Bom

Mussen2 skriver:

Tak for det, det var sødt gjort af dig. Hun er heldigvis ikke mærket af det....endnu

Dejligt, så håber vi ikke at det kommer.. Men det er altid hårdt når der kommer "pletter" på skønheden..  

Anmeld

10. november 2010

signe.

Kan det måske være ringorm? Jeg kender en voksen som havde det, hvor enkelte af dem også sådan hævede op nærmest.. og vedkommende fik det også bare lige pludselig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.