Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er 21+5 i dag og har siden i går haft halsbrand og et par sure opstød. Er bange for det er noget der forsætter resten af gravidteten Hvad med jer derude, har i også oplevet dette og ved i om det er noget der er kommet for at blive???
Christina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja puha - det har jeg også døjet meget med Snupper en håndfuld mandler og et glas mælk inden det blir alt for slemt. Det tar det for det meste. Derudover bruger jeg rigtig meget ingefær når jeg laver mad. Det virker nemlig også mod halsbrand og er samtidig godt for alt muligt andet
Tak for dit svar, nej det er nemlig ret ubehageligt når man bare føler maven sidder helt oppe i halsen. Jeg vil prøve dine råd, og håbe på det bedste
7-9-13...
det har jeg heldigvis undslippet indtil videre.. og har8 uger igen
Ja det lider jeg også af men får akupunktur mod det. Hvis det fortsætter så prøv at høre din jdm om det er noget de giver. Her er det et tilbud man kan få på sygehuset jeg får både mod halsbrand og kvalme/opkast og skal nok også til at have det mod lænden og bækkenløsning.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128