Øv halsbrand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2010

baby17marts

Er 21+5 i dag og har siden i går haft halsbrand og et par sure opstød. Er bange for det er noget der forsætter resten af gravidteten Hvad med jer derude, har i også oplevet dette og ved i om det er noget der er kommet for at blive???

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

CA

Ja puha - det har jeg også døjet meget med Snupper en håndfuld mandler og et glas mælk inden det blir alt for slemt. Det tar det for det meste. Derudover bruger jeg rigtig meget ingefær når jeg laver mad. Det virker nemlig også mod halsbrand og er samtidig godt for alt muligt andet

Anmeld

9. november 2010

baby17marts

Tak for dit svar, nej det er nemlig ret ubehageligt når man bare føler maven sidder helt oppe i halsen. Jeg vil prøve dine råd, og håbe på det bedste

Anmeld

9. november 2010

karina pigen

7-9-13...

det har jeg heldigvis undslippet indtil videre.. og har8 uger igen

Anmeld

10. november 2010

blomst84

Puha det lider jeg også MEGET under specielt om natten, hvor det er rigtig slemt. Jeg drikker en masse mælk og kakao og udover det har jeg købt nogle tyggetabletter på apoteket, så jeg kan få min nattesøvn knus sabrina 30+6

Anmeld

10. november 2010

Diana...

Ja det lider jeg også af men får akupunktur mod det. Hvis det fortsætter så prøv at høre din jdm om det er noget de giver. Her er det et tilbud man kan få på sygehuset jeg får både mod halsbrand og kvalme/opkast og skal nok også til at have det mod lænden og bækkenløsning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.