kidzfoto.dk - skal du have fotograferet dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hej alle vestjyder

Jeg vil så gerne have taget nogle gode billeder af Sofie, og har derfor søgt lidt på nettet. Jeg faldt over denne hjemmeside:

www.kidzfoto.dk

Og jeg er helt vild med hendes billeder..!!

Jeg har mailet lidt frem og tilbage med hende, og hun får ikke mulighed for,at køre herover før jul, men kommer meget gerne efter..

Jeg tænkte, om der var nogle af jer, der ville have taget billeder samme dag, så vi kunne dele transportomkostningerne..

Kom frisk..

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

L-Mortil3

AnjaM skriver:

Hej alle vestjyder

Jeg vil så gerne have taget nogle gode billeder af Sofie, og har derfor søgt lidt på nettet. Jeg faldt over denne hjemmeside:

www.kidzfoto.dk

Og jeg er helt vild med hendes billeder..!!

Jeg har mailet lidt frem og tilbage med hende, og hun får ikke mulighed for,at køre herover før jul, men kommer meget gerne efter..

Jeg tænkte, om der var nogle af jer, der ville have taget billeder samme dag, så vi kunne dele transportomkostningerne..

Kom frisk..

Anja

Altså så længe det er efter jul (julegave økonomi )

Så vil jeg rigtig gerne have taget billeder af Liam også! Og bliver det så sent som til marts, af begge drenge

Anmeld

9. november 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Line&Liam skriver:

Altså så længe det er efter jul (julegave økonomi )

Så vil jeg rigtig gerne have taget billeder af Liam også! Og bliver det så sent som til marts, af begge drenge

Tihi.. Ja, jeg tænkte også lidt ´pyyh, så KAN jeg rent faktisk nå, at spare lidt sammen til det'.. Nej, julegaverne til div bedsteforældre og andre, er sådan set klar..

Og for min skyld kan det godt vente heeelt hen i april, da jeg jo så forhåbentlig også, har to guldklumper, at få fotograferet..

Synes bare, at det var lidt oplagt, at lægge den herind, da der jo faktisk kunne spares en del penge hvis vi var flere..

Anja

Anmeld

9. november 2010

L-Mortil3

Præcis da, det er da med at spare hvor der spares kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.