Kort behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Lisbeth1985

Hej søde damer!

Vil lige høre, om der er nogle af jer, der har erfaringer med korte IVF-behandlinger? Hvor mange æg fik i taget ud? Resulterede det i et ønskebarn? Osv.

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

BabyNilas

Jeg har været i gennem to IVF korte behandlinger.

Den første fik jeg for et år siden. jeg fik taget 18 æg ud. 5 blev befrugtet og 3 kunne bruges. Jeg fik et sat op og to i fryseren. .

I feburar 2010 fik vi et nyt forsøg med kort behandling. Det gav 7 æg til udtagning hvor de 5 blev befrugtet og jeg fik et sat op som satte sig og vi venter os nu en lille dreng som gerne skulle komme til verdenen om 2 dage

Anmeld

9. november 2010

Lisbeth1985

BabyNilas skriver:

Jeg har været i gennem to IVF korte behandlinger.

Den første fik jeg for et år siden. jeg fik taget 18 æg ud. 5 blev befrugtet og 3 kunne bruges. Jeg fik et sat op og to i fryseren. .

I feburar 2010 fik vi et nyt forsøg med kort behandling. Det gav 7 æg til udtagning hvor de 5 blev befrugtet og jeg fik et sat op som satte sig og vi venter os nu en lille dreng som gerne skulle komme til verdenen om 2 dage

Tak for dit svar - det er rart at være lidt forberedt på det hele Og et kæmpe tillykke med den lille - det er lige sådan en succeshistorie, man har brug for at høre, inden man selv skal igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.