d. 22 november :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. november 2010

silden85

Undskyld mit meget lange brev

den 22 november bliver vi forældre, det er 4 dage før min termin, jeg skal have pks. fordi bette manden vender forkert, han sidder i sædestilling ( med numsen nede i bækken) så jeg er til samtale idag hvor vi fik afvide at det var d. 22 november vi skal blive forældre,

vi har sagt ja til noget der hedder projekt planlagt kejsersnit, hvor man kan få pks. 38+3 eller 39+3 hvor de vil undersøge om hvad der er bedst, hvad der er fordel og ulemper fx.

periode 38+3:

fordelen er: at relativt få gradvide vil gå i fødsel før den planlagt dato for ks.

ulempen er: at der formentligt er flere børn, der får vejrtræknongsproblember, der skal behandelse på børneafd.

periode 39+3:

fordelen er: at risikoen for vejrtrækningsproblemmer hos barnet formentligt er mindre,

ulempen er: at flere vil gå i fødsel fød den planlagt dato, derfor skal have aks. det øger riskoen for infektion hos både mor og barn

også var den en lodtrakning om hvad man kom til, så jeg hører under den der hedder 39+3

så det bliver spænde, vi glæder os rigtigt meget til at vi skal være forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

isimaven

silden85 skriver:

den 22 november bliver vi forældre, det er 4 dage før min termin, jeg skal have pks. fordi bette manden vender forkert, han sidder i sædestilling ( med numsen nede i bækken) så jeg er til samtale idag hvor vi fik afvide at det var d. 22 november vi skal blive forældre,

vi har sagt ja til noget der hedder projekt planlagt kejsersnit, hvor man kan få pks. 38+3 eller 39+3 hvor de vil undersøge om hvad der er bedst, hvad der er fordel og ulemper fx.

periode 38+3:

fordelen er: at relativt få gradvide vil gå i fødsel før den planlagt dato for ks.

ulempen er: at der formentligt er flere børn, der får vejrtræknongsproblember, der skal behandelse på børneafd.

periode 39+3:

fordelen er: at risikoen for vejrtrækningsproblemmer hos barnet formentligt er mindre,

ulempen er: at flere vil gå i fødsel fød den planlagt dato, derfor skal have aks. det øger riskoen for infektion hos både mor og barn

også var den en lodtrakning om hvad man kom til, så jeg hører under den der hedder 39+3

hvor spændende
så kan I da rigtig gå og tælle ned ...

Anmeld

9. november 2010

morNov2010

Først og fremmest tillykke med datoen. Hvor må det være dejligt at vide og kunne planlægge efter.

Dernæst... æv at han har besluttet sig for at sidde ned inde i din mave... den lille bandit. Men det skal jo nok gå rigtig fint alligevel.

Kh Mette

Anmeld

10. november 2010

silden85

ja det er noget af en bandit jeg har i maven, men bare han har det godt men det er vildt at der kun er 12 dage til

Anmeld

11. november 2010

dithmer

silden85 skriver:

periode 38+3:

periode 39+3:

Dejligt at vide dato for fødslen. Vores første datter fra 2002 lå også i Uk og kom til verden ved kejsersnit. En super god oplevelse så det skal nok blive spændende.

Anmeld

11. november 2010

silden85

dithmer skriver:

Dejligt at vide dato for fødslen. Vores første datter fra 2002 lå også i Uk og kom til verden ved kejsersnit. En super god oplevelse så det skal nok blive spændende.

er glad for at det gik godt ja det er dejligt at vide en dato så man ved hvornår man skal være forældre helt præcis

Anmeld

12. november 2010

perlestump

hej søde

hvor er det vildt at den 22 i bliver far og mor

glæder mig til at se ham

hvad vejer han nu

knus

Anmeld

12. november 2010

silden85

i fredags vejede han 3046g jeg ved ikke hvad han vejer nu men ejg skal til jordemor på tirsdag

Anmeld

8. januar 2011

karina82

hvor sjovet vi fødet samme dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.