Folk siger noget forskelligt.. Hvad siger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

det ligner den har ligget meget længe og derfor ikke giver et korrekt svar.

Hun siger billedet er taget 4-5 minutter efter testen er taget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Anonym trådstarter

Heise skriver:

altså jeg vil sige den er positiv.

der er da 2 streger - våd eller ej.... der kan jo ikke komme streg nr 2, hvis der ikke er noget hcg i urinen, såh........

Det er også min tanke...
Men er det normalt at man kan teste positivt en hel uge inden man egentlig har testdag??

Anmeld

9. november 2010

Amso

ja man kan godt teste posktivt en uge inden testdag.. Det er bare ikke smart, da man godt kan være gravid uden ægget har sat sig fast, og at man derfor bare bløder det ud, ved menstruation.. Jeg syntes testen ser mærkelig ud, og syntes derfor din veninde skal vente med at tage en test til hun har rigtig testdag/ dagen efter.. Så får hun en test/svar hun kan stole mere på.

Anmeld

9. november 2010

Shibby

Ligner testen ikk er "tør" ..Har i stadig testen liggene-hvis ja, hvordan ser den ud?

Ellers må hun tage en i morgen tidlig

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

ja man kan godt teste posktivt en uge inden testdag.. Det er bare ikke smart, da man godt kan være gravid uden ægget har sat sig fast, og at man derfor bare bløder det ud, ved menstruation.. Jeg syntes testen ser mærkelig ud, og syntes derfor din veninde skal vente med at tage en test til hun har rigtig testdag/ dagen efter.. Så får hun en test/svar hun kan stole mere på.

Åhh okay... Se det vidste jeg ikke!
Tak for info

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Ligner testen ikk er "tør" ..Har i stadig testen liggene-hvis ja, hvordan ser den ud?

Ellers må hun tage en i morgen tidlig

Hun siger hun ikke er hjemme lige nu, men hun kigger på den så snart hun kommer hjem, og sender et billede af hvordan det nu ser ud!

Anmeld

9. november 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Men kan man godt teste falsk positiv?

ja hvis du bruger testen forkert, eller hvis der ER en fejl i testen...

Kort sagt hvis du har overpisset den er det ikke sikkert du kan regne med resultatet

Anmeld

9. november 2010

SiLiMiMa

Det er også min tanke...
Men er det normalt at man kan teste positivt en hel uge inden man egentlig har testdag??

altså jeg har gjort det 2 gange... 3+2 og 3+3..... godt nok var stregen meget svag, men den var der

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Heise skriver:

altså jeg har gjort det 2 gange... 3+2 og 3+3..... godt nok var stegen meget svag, men den var der

Wauw... Det vil jeg sige videre!
Tak for hjælpen

Anmeld

9. november 2010

Charlotte Wberg

Man skal aldrig tage en test for tidligt, man bliver bare ked af det.. for det er korrekt at man kan blive befrugtet og "tabe" det inden det sætter sig fast...

Og ved en prøve der umiddelbart ser mærkelig eller forkert ud er det bare at tage en ny... Jeg havde nu godt nok to meget flotte streger, men måtte tage en til for at være helt sikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.