lægen mener jeg har depression og muligvis angst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.648 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Anitta J

derfor skal jeg nu begynde at tage nogle antideprresiver der hedder fontex. de skulle være nogle af de mildeste oguden for mange bivirkninger. er der nogen der kender til dem? er multiallergiker, og min krop reagere på det mindst, derfor er jeg lidt skeptisk omkring det.. er der nogle der har erfaringer med fontex 20 mg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Eliza/lykke

Hej med dig

Jeg har erfaring med Fontex og Zoloft. Jeg har kun prøvet dem en gang, og jeg gør det aldrig mere.

Jeg fik en fødselsdepression med angst, og derfor ville jeg bare i behandling med det samme. Det er rigtig svært at tage sig af sit barn, når man har en depression.

Jeg fik også en depression med første barn.

MEN - disse piller slå mig helt ud. Jeg blev meget træt, og kunne slet ikke tage mig af min datter. De gav mig kvalme og ryste ture, uro i kroppen og jeg kunne enten kun sove eller så kunne jeg slet ikke sove. Jeg havde meget tør mund, og kunne ikke spise noget. Så jeg har tabt 20 kg siden fødselsen. Jeg vejer nu 58 kg. og er en høj pige.

Anyway, så vil jeg ikke anbefalde dig at tage piller, men lad tiden klare din depression for dig. Det er BENHÅRDT, men det er det bedste. Lær at styr angsten med vejrtrækninger.

Jeg tager natur medicin fra Matas, som er godkendt til behandling af depression i Tyskland. Dem tog jeg også med første barn. De hjælper efter 6 uger, og der er ingen bivirkninger. Jeg tager dem også denne gang.

Det er 6 mrd siden nu, at jeg fik min datter, og jeg har det godt igen.

Pøj pøj

Anmeld

19. november 2010

Mother-love

Hej med dig

Jeg har erfaring med Fontex og Zoloft. Jeg har kun prøvet dem en gang, og jeg gør det aldrig mere.

Jeg fik en fødselsdepression med angst, og derfor ville jeg bare i behandling med det samme. Det er rigtig svært at tage sig af sit barn, når man har en depression.

Jeg fik også en depression med første barn.

MEN - disse piller slå mig helt ud. Jeg blev meget træt, og kunne slet ikke tage mig af min datter. De gav mig kvalme og ryste ture, uro i kroppen og jeg kunne enten kun sove eller så kunne jeg slet ikke sove. Jeg havde meget tør mund, og kunne ikke spise noget. Så jeg har tabt 20 kg siden fødselsen. Jeg vejer nu 58 kg. og er en høj pige.

Anyway, så vil jeg ikke anbefalde dig at tage piller, men lad tiden klare din depression for dig. Det er BENHÅRDT, men det er det bedste. Lær at styr angsten med vejrtrækninger.

Jeg tager natur medicin fra Matas, som er godkendt til behandling af depression i Tyskland. Dem tog jeg også med første barn. De hjælper efter 6 uger, og der er ingen bivirkninger. Jeg tager dem også denne gang.

Det er 6 mrd siden nu, at jeg fik min datter, og jeg har det godt igen.

Pøj pøj

det skal siges at det altså er meget naturligt at man får bivirkninger de første 14 dage. og derefter kan du ikke mærke at du får dem.

jeg får ikke lige det mærke men jeg har fået antidepressiv i et år nu... og det var et helvede i starten men det hurtig bedre. og man skal tænke på at det bliver bedre. du bliver mere syg hvis du ikke får noget imod din depression. jeg fungerede mere eller mindre normalt efter 14 dage. man sover en smugle mere. men det er også det eneste..

så synes ikke man skal skubbe dem væk og sige de ikke virker for det gør de..

og jeg taler af erfaring, for jeg var også meget imod at få piller i starten..

så op med humøret og tænk det er godt for dig.. og du snart får det bedre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.