Sujan skriver:
Ej det lydet til det var en god samtale og sød læge..
Glæder mig da helt til jeg skal derop.. Og vildt i kan komme i gang så hurtigt.. Lyder bare super..
Tror dog ikke jeg kommer i gang i år.. Får min henvisning omkring d. 23 i denne måned..Men er da nu helt vildt spændt på at vi måske kan komme i gang i starten af det nye år.. Så må vi se hvad det kommer til at koste..
Håber så jeg har fået taget alle de prøver jeg skal.. Manden har kun fået lavet en sædprøve som viste alt var fint.. Hvilke prøver skal mændene ellers igennem?
Tak for din opdatering.. Det giver sådan en som mig lidt håb og positiv indstilling omkring at skulle i behandling;-)
Er bare så positiv lige nu.. føler jo nærmest jeg ER gravid.. hihi.. men skal nok slå koldt vand i blodet..
Du har INTET at frygte.. de er virkelig søde og hjælper og støtter en.. det er rigtig dejligt..
Tror desværre heller ikke du når igang i år.. men man kan da håbe i når samtalen så 
Hmm.. er ikke så god til de der prøver.. men vil tro at han skal aflevere en sædprøve igen derude da i skal ind i deres system og så skal han ha taget diverse blodprøver for alt muligt..
Og du skal vidst også ha taget diverse blodprøver, HUSK den for hormoner, men det får i beskrevet i brevet i får inden 1. samtale
Men alt får i beskrevet i brevet..
fingre for jer..
Anmeld