hjemvendt fra 1.samtale..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Mullefisen2011

Vi er lige hjemvendt fra 1.samtale, og har bare fået den sødeste læge.. Vi startede med at snakke sådan frem og tilbage og fik sagt at vi gerne ville starte hurtigst muligt for det var vores eneste chance for at få et forsøg i år.. og så tøvede hun lidt for hun manglede en del prøver.. hun manglede en hormonprøve svar, den var åbenbart ikke kommet med fra jeg fik taget blodprøver og så skulle jeg ha foretaget HSG undersøgelsen men den laver de ikke Hun bøjede sig og var rigtig sød og sagde at hvis jeg får min mens idag eller i morgen, så skal jeg ha taget blodprøve på 3. dagen for at få de hormonprøve svar og så skal jeg ind og scannes på 12 dagen, og så vil hun lave en GU undersøgelse på mig da de ikke må starte op uden så det var lidt nødvendigt, men fordi jeg ikke har prøvet det før spurgte hun mange gange om jeg ville det, hvor jeg svarede ja for vil jo vildt gerne igang.. og så skal jeg ha en sprøjte når jeg er ved at få ÆL og så insimineres 40 timer efter så vi får vores forsøg selvom de manglede svar på prøverne.. Samtidig nænnede hun ikke at lave en GU idag så vi startede op med at scanne mig indevendigt for at se, og alt så bare godt ud og havde en positiv oplevelse med det, har dog lidt ondt nu Og hun var så sød fordi jeg aldrig har prøvet det før, så nu er det hende der skal gøre det på 12 dagen også.. så det er vildt fedt.. får 3 forsøg uden hormoner..

Lige en glad tråd herfra  Så nu skal mens bare komme idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Chalala85

Dejligt at høre i har fået sådan en sød læge og en god oplevelse. Jeg håber du får din mens imorgen så du kan få ordnet de blodprøver og komme igang

Held og lykke med det hele

Anmeld

9. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mullepigen86 skriver:

Vi er lige hjemvendt fra 1.samtale, og har bare fået den sødeste læge.. Vi startede med at snakke sådan frem og tilbage og fik sagt at vi gerne ville starte hurtigst muligt for det var vores eneste chance for at få et forsøg i år.. og så tøvede hun lidt for hun manglede en del prøver.. hun manglede en hormonprøve svar, den var åbenbart ikke kommet med fra jeg fik taget blodprøver og så skulle jeg ha foretaget HSG undersøgelsen men den laver de ikke Hun bøjede sig og var rigtig sød og sagde at hvis jeg får min mens idag eller i morgen, så skal jeg ha taget blodprøve på 3. dagen for at få de hormonprøve svar og så skal jeg ind og scannes på 12 dagen, og så vil hun lave en GU undersøgelse på mig da de ikke må starte op uden så det var lidt nødvendigt, men fordi jeg ikke har prøvet det før spurgte hun mange gange om jeg ville det, hvor jeg svarede ja for vil jo vildt gerne igang.. og så skal jeg ha en sprøjte når jeg er ved at få ÆL og så insimineres 40 timer efter så vi får vores forsøg selvom de manglede svar på prøverne.. Samtidig nænnede hun ikke at lave en GU idag så vi startede op med at scanne mig indevendigt for at se, og alt så bare godt ud og havde en positiv oplevelse med det, har dog lidt ondt nu Og hun var så sød fordi jeg aldrig har prøvet det før, så nu er det hende der skal gøre det på 12 dagen også.. så det er vildt fedt.. får 3 forsøg uden hormoner..

Lige en glad tråd herfra  Så nu skal mens bare komme idag

Skønt!! Der lige netop sådan det skal være at komme hos en behandler.

Anmeld

9. november 2010

Mullefisen2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Skønt!! Der lige netop sådan det skal være at komme hos en behandler.

Det er bare såååå lækkert.. hun er såå sød og tager vildt hensyn til mig og ville starte lige meget hvad.. så nu sidder jeg VILDT utålmodigt og venter på mens.. den SKAL komme idag for at det passer

Anmeld

9. november 2010

Mullefisen2011

Chalala85 skriver:

Dejligt at høre i har fået sådan en sød læge og en god oplevelse. Jeg håber du får din mens imorgen så du kan få ordnet de blodprøver og komme igang

Held og lykke med det hele

Tak  Det er så lækkert at få sådan en læge.. så skal bare ha min mens idag  så det hele passer ...

Anmeld

9. november 2010

Chewy

Mullepigen hvordan kan det være I er i behandling? Lyder da til det hele er rimelig normalt, især når du sådan kan time din menses og du fik af vide, det hele så fint ud

Anmeld

9. november 2010

Mullefisen2011

Chewy skriver:

Mullepigen hvordan kan det være I er i behandling? Lyder da til det hele er rimelig normalt, især når du sådan kan time din menses og du fik af vide, det hele så fint ud

Hej Chewy

Det er manden der er "problemet" hos os, han har en sygdom som gør at han er steril derfor skal vi i behandling...

Så dejligt at alt virkelig normalt hos mig.. som det ser ud nu..

Anmeld

9. november 2010

Sujan

Ej det lydet til det var en god samtale og sød læge..

Glæder mig da helt til jeg skal derop.. Og vildt i kan komme i gang så hurtigt.. Lyder bare super..

Tror dog ikke jeg kommer i gang i år.. Får min henvisning omkring d. 23 i denne måned..Men er da nu helt vildt spændt på at vi måske kan komme i gang i starten af det nye år.. Så må vi se hvad det kommer til at koste..

Håber så jeg har fået taget alle de prøver jeg skal.. Manden har kun fået lavet en sædprøve som viste alt var fint.. Hvilke prøver skal mændene ellers igennem?

Tak for din opdatering.. Det giver sådan en som mig lidt håb og positiv indstilling omkring at skulle i behandling;-)

Anmeld

9. november 2010

Mullefisen2011

Sujan skriver:

Ej det lydet til det var en god samtale og sød læge..

Glæder mig da helt til jeg skal derop.. Og vildt i kan komme i gang så hurtigt.. Lyder bare super..

Tror dog ikke jeg kommer i gang i år.. Får min henvisning omkring d. 23 i denne måned..Men er da nu helt vildt spændt på at vi måske kan komme i gang i starten af det nye år.. Så må vi se hvad det kommer til at koste..

Håber så jeg har fået taget alle de prøver jeg skal.. Manden har kun fået lavet en sædprøve som viste alt var fint.. Hvilke prøver skal mændene ellers igennem?

Tak for din opdatering.. Det giver sådan en som mig lidt håb og positiv indstilling omkring at skulle i behandling;-)

Er bare så positiv lige nu.. føler jo nærmest jeg ER gravid.. hihi.. men skal nok slå koldt vand i blodet..

Du har INTET at frygte.. de er virkelig søde og hjælper og støtter en.. det er rigtig dejligt..

Tror desværre heller ikke du når igang i år.. men man kan da håbe i når samtalen så

Hmm.. er ikke så god til de der prøver.. men vil tro at han skal aflevere en sædprøve igen derude da i skal ind i deres system og så skal han ha taget diverse blodprøver for alt muligt..

Og du skal vidst også ha taget diverse blodprøver, HUSK den for hormoner, men det får i beskrevet i brevet i får inden 1. samtale  Men alt får i beskrevet i brevet..

fingre for jer..

Anmeld

10. november 2010

lotte32

Ihh hvor lyder det bare til at være en sød læge du har fået  Og dejligt at hun var så villig til bare at sætte jer igang med det samme.

Så fedt

Knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.