kontakt til børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Kaufie

Kan det passe, at man ikke kan komme i kontakt med børnehaven mellem kl 9 og frem til nu (kl 11.20)??

Jeg havde en rigtig dårlig aflevering af William i morges, og fik at vide, at jeg kunne ringe for at høre hvordan det gik efter 10 min - men der er bare INGEN der tager den f****** tlf.

Går sgu snart over og henter ham i stedet...... pis os....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Stumpen

Lyder godt nok vildt, men måske har de valgt at spare telefontiden væk..

I mathildes børnehave ser de helst at vi sender en sms hvis børnene er syge eller holder en fridag, så de ikke skal bruge tid på at rende efter telefonen..

Men jeg er sikker på at William har haft en god dag og er blevet glad igen..

Anmeld

9. november 2010

ka li ja

jeg syntes det lyder meget mærkeligt... i vores børnehave har vi tlf på kontoret og hver stue har en, så vi altid kan få fat på dem, medmindre de er ude af huset. altså på tur.

du må lige ha fat i en voksen når du henter ham, om et tlf nr du HELT SIKKERT kan få fat i dem på. ellers må de ringe til DIG!

Anmeld

9. november 2010

Anja

Lyder mærkeligt, vi har altid kunnet komme i kontakt med "vores" børnehave med mindre hele huset er på tur.

Jeg ville sige det til dem .....

Anmeld

9. november 2010

Marco2

Har du fået fat på dem?

I vores inst. kan man både ringe til kontoret, børnehaven og vuggestuen, så man kan næsten altid få fat på nogen.

AG

Anmeld

9. november 2010

linemus

Det kan jo være de er ude (håber jeg ikke, hvis I har lige så meget blæst som her) eller de ikke har tid, men så kan de jo se, hvem der har ringet. Og hvis de er ude, burde de have en mobil med. Det lyder mærkeligt, når nu de har sagt, du kan ringe.

Måske er den sat på en eller anden mærkelig indstilling, så de ikke hører den?

Jeg vil også sige, at du skal bede om et nr, hvor du altid kan få fat i dem.

Har du forresten hentet ham nu?

Anmeld

9. november 2010

Kaufie

Deres telefon var i stykker - så det havde en naturlig forklaring at jeg ikke kunne få fat i dem. De har åbenbart kun en linje...... 

Jeg fik ikke snakket med hende, der tog sig af William i morges, men vil imorgen bede hende om at kontakte mig (evt fra priv. mobil) hvis det samme skulle ske igen. 

Jeg har haft en lorte-dag og har ikke kunnet lavet en skid - men William var rolig igen efter 5 min...... Og har haft en fin dag. Det er jo det vigtigste 

Ydermere kunne jeg heller ikke få fat i min mand for at få snakket det hele igennem med ham..... Han havde sin tlf på lydløs..... Hvilket jeg heller ikke var helt tilfreds med eftersom jeg jo gerne vil kunne få fat i ham med kort varsel de næste par uger....

Men tak for jeres tanker

Anmeld

9. november 2010

ivfmarie

hormonella

pjat med mig.. Kan godt forstå at du har været lidt frustreret i dag.

Knus  

Anmeld

9. november 2010

Kaufie

ivfmarie skriver:

hormonella

pjat med mig.. Kan godt forstå at du har været lidt frustreret i dag.

Knus  

Jamen du har da så evig ret - hormonella har halvdelen af skylden - mindst......

Lige nu frygter jeg jo at han skaber sig sådan SAMTIDIG med lillesøster.... Og så kommer alle de klassiske tanker om hvorvidt man rent faktisk kan klare at have to børn når man i perioder kæmper med at rumme blot ét uden at bryde sammen.....

Pyllemor.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.