Utålmodig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. november 2010

dithmer

Er det bare mig der er en meget utålmodig gravid kvinde ???

Gud hvor jeg synes ventetiden er lang. Har haft tegnblødning i 10 dage nu og der sker bare nada. Har termin den 18.

Andre der også bare synes tiden lige nu burde afskaffes ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Dansker I Holland

dithmer skriver:

Er det bare mig der er en meget utålmodig gravid kvinde ???

Gud hvor jeg synes ventetiden er lang. Har haft tegnblødning i 10 dage nu og der sker bare nada. Har termin den 18.

Andre der også bare synes tiden lige nu burde afskaffes ????

Hihi nej du er sq ikke den eneste som er MEGET utålmodig Jeg har haft snydeveer den sidste uges tid, og nu er der bare INGENTING! Det er SÅ træls altså Og sover ikke særlig godt om natten mere.. Håber snart vi begge får nogle veer så vi kan få vores små bebser i armene

VESTØV til dig

Knus Sussie 39+1

Anmeld

9. november 2010

LBK

NE!... jeg er godt nok også utålmodig nu. Og jeg har først termin d. 26 nov. Jeg har endnu ingen tegn til noget som helst. Ikke engang plukveer i ny og næ... Øv

Jeg sover SÅ dårligt om natten, eller synes faktisk slet ikke jeg sover pga. smerter i ryggen. KOM NU UD LILLE BEBS

Anmeld

10. november 2010

Oxydation

jeg synes godt nok også tiden går langsomt.

Har haft en del snyde veer, havde åbnet mig 1 cm sidste mandag, og lå indlagt i sidste uge til observation for svangerskabsforgiftning som jeg så ikke havde. Min blod procent var bare for lav

De små bebser må godt snart komme ud da

Anmeld

10. november 2010

isimaven

ja kan også slutte mig til de utålmodiges klub!! synes tiden snegler sig og jeg har først termin den 29. grr...

men de kommer jo nok!!!
vestøv på linjen til os alle

kom så novembermødre hep hep hep!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.