Slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. november 2010

lotte32

2 år

2 MA

3 IUI

1 ICSI

Testede positiv igår men har lige fået min mens idag,  og jeg kan ikke mere, kaster håndklædet i ringen og siger stop, min krop og mit hjerte  kan ikke klare mere

Heldigvis har jeg to skønne børn, som jeg elsker overalt, men ville bare så frygtelig gerne give min mand den oplevelse at blive far, ville så gerne bære hans barn, men vi må nok se i øjnene at det bare ikke skal være sådan

Knust Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Miia90

9. november 2010

Mi

Det gør mig ondt, men jeg kan godt forstå dig. Hvis ikke man trækker en grænse i sandet et eller andet sted, så går man til i det.

Vi valgte selv (efter to forsøg med friske og to med frosne æg), at holde en lang pause. Kunne ikke mere. Måske kommer lysten tilbage til dig på et senere tidspunkt.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. november 2010

AnneP

lotte31 skriver:

2 år

2 MA

3 IUI

1 ICSI

Testede positiv igår men har lige fået min mens idag,  og jeg kan ikke mere, kaster håndklædet i ringen og siger stop, min krop og mit hjerte  kan ikke klare mere

Heldigvis har jeg to skønne børn, som jeg elsker overalt, men ville bare så frygtelig gerne give min mand den oplevelse at blive far, ville så gerne bære hans barn, men vi må nok se i øjnene at det bare ikke skal være sådan

Knust Lotte

åhh nej Lotte! hvor er det bare uretfærdigt!!!

Et kæmpeknus herfra!

Anmeld

9. november 2010

Faith

Øv hvor blir jeg ked af det når jeg læser sådan noget.... Hvor er det bare en følelsesmæssig rutsjebanetur at være i fertilitetsbehandling. Husker det tydeligt!

Anmeld

9. november 2010

Lisbeth1985

Åhh, hvor det gør mig ondt at høre Men man kan jo godt få mens, selvom man er gravid?! Sender dig en hel bunke krammere

Anmeld

9. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lotte31 skriver:

2 år

2 MA

3 IUI

1 ICSI

Knust Lotte

Det er jeg ked af søde. Men kan godt forstå jeres valg. Det er en benhård process som ingen burde gå igennem.

Ønsker jer alt det bedste.

Anmeld

9. november 2010

Meliora

lotte31 skriver:

2 år

2 MA

3 IUI

1 ICSI

Knust Lotte

Jeg har altså hørt at man ikke kan teste positiv, hvis man IKKE er gravid, men godt kan teste negativ og være det alligevel:-)

Masser af kvinder får jo mens under graviditet:-) synes du skal tage en test mere.

Held og lykke:-)

Anmeld

10. november 2010

lotte32

Tak for alle jeres svar og kram  

Jeg skal på klinikken idag og ha taget blodprøve, men er nu ret sikker på at der ikke er noget, bløder  meget

Knus Lotte

Anmeld

10. november 2010

Mullefisen2011

lotte31 skriver:

2 år

2 MA

3 IUI

1 ICSI

Knust Lotte

STORT  herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.