Jeg er jo ikke vandtæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Mi

Vi var i svømmehallen i søndags, hvor min ene datter på 6 år ville øve sig i at svømme uden armvænger. Hun havde bevæget sig lidt for langt ud i bassinet og fik hovedet under vandet nogle gange. Jeg reddede hende op, og så skulle jeg op i sauna og hun ville gerne med. "Det er jo ikke så sjovt når jeg får vand i næsen mor", sagde hun, "jeg er jo ikke vandtæt, vel!"

Kæft jeg grinede, og nej, det er hun ikke. Hun svømmer som en sten.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

DM88

Hahahahaha... Hvor sødt! Børn er bare geniale..

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

MarianneSonne skriver:

Vi var i svømmehallen i søndags, hvor min ene datter på 6 år ville øve sig i at svømme uden armvænger. Hun havde bevæget sig lidt for langt ud i bassinet og fik hovedet under vandet nogle gange. Jeg reddede hende op, og så skulle jeg op i sauna og hun ville gerne med. "Det er jo ikke så sjovt når jeg får vand i næsen mor", sagde hun, "jeg er jo ikke vandtæt, vel!"

Kæft jeg grinede, og nej, det er hun ikke. Hun svømmer som en sten.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Så sandt som det er sagt

Anmeld

9. november 2010

DK

Hvor sejt at hun overhovedet turde prøve at svømme uden vinger eller bælte!

Min datter var/er også som en sten i vandet! Derfor er hun begyndt til svømning for børn en gang om ugen. Det har klart hjulpet og nu kan hun v.hj.a. kun et bælte holde hovedet oven vande, uden panik, imens hun "svømmer"! Det er en KLAR forbedring fra i sommer hvor hun var lige ved at drunke hele tiden trods vinger OG bælte, he he...

Nejj... vandtæt, det er de ski ikke de små poder!

Anmeld

9. november 2010

Mi

DK skriver:

Hvor sejt at hun overhovedet turde prøve at svømme uden vinger eller bælte!

Min datter var/er også som en sten i vandet! Derfor er hun begyndt til svømning for børn en gang om ugen. Det har klart hjulpet og nu kan hun v.hj.a. kun et bælte holde hovedet oven vande, uden panik, imens hun "svømmer"! Det er en KLAR forbedring fra i sommer hvor hun var lige ved at drunke hele tiden trods vinger OG bælte, he he...

Nejj... vandtæt, det er de ski ikke de små poder!

Det er super godt med svømning. Vores de store begyndte til babysvømning, da de var et par måneder og ikke vejede mere end 3kg, og har gået til svømning indtil sidste vinter. Nu svømmer vi en gang i ugen, hele familien sammen.

Isabella og Laura har faktisk kunne svømme uden noget, men Isabella har glemt det igen, nok fordi det svømning hun var med til med børnehaven hele sidste år, og også når hun er med os, foregår med armvænger eller bælte. Da de gik til svømning brugte de jo ikke noget.

Din datter skal snart få lært at svømme når hun går til det. Det er altså en super fritidsinteresse

Anmeld

9. november 2010

DK

MarianneSonne skriver:

Det er super godt med svømning. Vores de store begyndte til babysvømning, da de var et par måneder og ikke vejede mere end 3kg, og har gået til svømning indtil sidste vinter. Nu svømmer vi en gang i ugen, hele familien sammen.

Isabella og Laura har faktisk kunne svømme uden noget, men Isabella har glemt det igen, nok fordi det svømning hun var med til med børnehaven hele sidste år, og også når hun er med os, foregår med armvænger eller bælte. Da de gik til svømning brugte de jo ikke noget.

Din datter skal snart få lært at svømme når hun går til det. Det er altså en super fritidsinteresse

Cool! Hvor er de seje!

Jeg er SÅ dårlig til at få hende med i svømmehallen! Det var også derfor at svømme-undervisning var nødvendigt, da hun jo aldrig lærer det når jeg ikke gad tage med hende regelmæssigt. Jeg ER bare ikke meget for svømmehallen! Jeg elsker at bade i havet, eller udendørs svømmebassin, men indendøre... uhhh nej!

Anmeld

9. november 2010

B&J

hihihhihihihi hvor er hun bare for dejlig sidder og griner for mig selv hihihi elsker børn de siger bare det de føler

Anmeld

9. november 2010

Mi

DK skriver:

Cool! Hvor er de seje!

Jeg er SÅ dårlig til at få hende med i svømmehallen! Det var også derfor at svømme-undervisning var nødvendigt, da hun jo aldrig lærer det når jeg ikke gad tage med hende regelmæssigt. Jeg ER bare ikke meget for svømmehallen! Jeg elsker at bade i havet, eller udendørs svømmebassin, men indendøre... uhhh nej!

Det er jo heller ikke livsnødvendig at de kommer i svømmehallen hele tiden. Vores lokale idrætsforening har lejet svømmehallen en time hver søndag eftermiddag, og så svømmer hele familien 20 gange over vinteren for 375kr. Det er billigt!

Mine børn kan til gengæld ikke overtale mig til at bade særlig meget i havet, det er KOLDT , selvom vi kun bor 30km fra Blåvand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.