Baby jogger/ cykel trailer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.916 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. februar 2008

Kristina V

HJÆLP.........................

Ska ha købt mig en cykeltrailer.. Så på babysam man kune poå en combi, så den måde er "klapvogn", trailer, og jogger.. Skide smart, men er egentligt lidt små nerrig. For Karoline er ku n 7 mdr, så ska ha købt al babyudstyret til den os. Har kigget lidt på DBA og gul og gratis, men sys der er en del dyrt skrammel. Så kan man jo lige så got købe en ny.. Ville høre om nogle af jer ved hvor jeg lige ska kigge, eller om jeg er tvunget til at købe en ny...

Klem Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2008

eliasogmor

altså jeg er selv på udkig og det eneste jeg er kommet frem til er også babysams ..men jeg tør slet ikke købe en brugt...for hva med garantien....hvis der nu sker noget...

Anmeld

20. august 2008

H+S Skjolgborg.

jeg har god cykel trailer fra th den vra på tilbud gav kun 800 kr..Så af og til kan det lade sige gøre de er på tilbud.. :O)

Anmeld

20. august 2008

tasha33

jeg har fået en cykeltrailer i dåbsgave til mine fra kvickly og den er ganske fin, man skal bare lige huske at de små bette pus skal have hjelm på ellers må de ikke være der og mine har for lille hoved til cykelhjelm, så vi må vente lidt endnu, men glæder mig til at prøve den:)

Anmeld

20. august 2008

twinboys

tasha33 skriver:

jeg har fået en cykeltrailer i dåbsgave til mine fra kvickly og den er ganske fin, man skal bare lige huske at de små bette pus skal have hjelm på ellers må de ikke være der og mine har for lille hoved til cykelhjelm, så vi må vente lidt endnu, men glæder mig til at prøve den:)

Hej man kan få cyklehjelme hos cykelforhandlen til de helt små pus... Vores drenge var ikke gamle første gang de havde en cykelhjelm på...

Mvh Majbritt(H)

Anmeld

20. august 2008

tasha33

twinboys skriver:

tasha33 skriver:

Hej man kan få cyklehjelme hos cykelforhandlen til de helt små pus... Vores drenge var ikke gamle første gang de havde en cykelhjelm på...

Mvh Majbritt(H)

har været ved cykelhandleren og de mindste cyklehjelme man kan få er str. 46 cm og mine er kun 44cm i hovedomkreds.
knuz natasha(H)

Anmeld

20. august 2008

twinboys

tasha33 skriver:

twinboys skriver:

tasha33 skriver:

Mvh Majbritt(H)

har været ved cykelhandleren og de mindste cyklehjelme man kan få er str. 46 cm og mine er kun 44cm i hovedomkreds.
knuz natasha(H)

Nå for søren ærgeligt...

Majbritt

Anmeld

20. august 2008

twinboys

tasha33 skriver:

twinboys skriver:

tasha33 skriver:

Mvh Majbritt(H)

knuz natasha(H)

Nå for søren ærgeligt...

Majbritt

Anmeld

23. april 2010

Lotte2007

tasha33 skriver:

knuz natasha

Hej tasha33.

Jeg har været på udkig efter en cykelhjelm til min datter som har et hovedmål på 45, og jeg har altså fundet cykelhjelme ned til str. 42 ved babysam...

På side 178 i babysams katalog er der en godkendt cykelhjelm der passer til str. 42-46cm til kr. 149,95.

Anmeld

23. april 2010

lonemus

Kristina V skriver:

HJÆLP.........................

Ska ha købt mig en cykeltrailer.. Så på babysam man kune poå en combi, så den måde er "klapvogn", trailer, og jogger.. Skide smart, men er egentligt lidt små nerrig. For Karoline er ku n 7 mdr, så ska ha købt al babyudstyret til den os. Har kigget lidt på DBA og gul og gratis, men sys der er en del dyrt skrammel. Så kan man jo lige så got købe en ny.. Ville høre om nogle af jer ved hvor jeg lige ska kigge, eller om jeg er tvunget til at købe en ny...

Klem Kristina

Du kan købe en cykeltrailer/jogger på Nettorvet eller i din lokale Kvickly/Super Brugesen til 1200.- kr.

Jeg har den selv og er super glad for den

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.