Neutrale uglebukser med foer str. 68 - 104

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. december 2010

Nemesis

Skouboe skriver:

Ja, de kan sagtens syes med foer

Patchwork kjolen kan sagtens laves i en variant med lange ærmer - stoffet er dog ret kratigt, så jeg vil anbefale at lave ærmerne i noget andet stof - fx har jeg en chokoladebrun babyfløjl, der ville være super lige til det.

Jeg kan godt sy bukser af det, men jeg har ikke ret meget tilbage, så jeg skal lige se om jeg kan skaffe mere. Jeg vil dog anbefale at lave dem uden foer, da de ellers vil blive svære at bevæge sig i. De bliver også bedst med en almindelig elastik talje

Jeg vender lige tilbage om jeg kan skaffe mere patchwork stof. Det tager nok et par dage.

Super! og jeg kan godt se hvad du mener med kjolens ærmer..men tror faktisk også det ville se bedre ud med ensfarvede ærmer :-)

Kan dine uglebukser..dem med neutral baggrund laves med rød eller lilla ribkant (eller en anden glad farve der matcher en ugle) så de bliver lidt mere pigede og friske i farven??

Hvad er alm. elastisk talje ? en løbegang med elastik i ? en bred, smal rund elastik eller elastik linning??

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Skouboe

21. december 2010

sunshine80

Hejsa

Hvad koster sådan et par navnebukser i denim nøjagtig magen til dem på din hjemmeside med navnet Silje? Med foer

Og hvad med det stribede par bukser med smock i livet og poseben? Billedet hedder TM 2000-H. Uden foer

Jeg skal brugt str 3-4år hvis det har noget at sige

Anmeld

21. december 2010

MariaJ

Nøj, de er lækre. Har du stadig nok af uglestoffet til at jeg kan bestille et par bukser?

Hvornår tror du du kan have dem klar nu hvor det er jul osv? Jeg bor jo i Norge normalt, men er i Danmark indtil d. 14. januar, så hvis de kunne nå at blive leveret før jeg rejser igen, kunne jeg jo spare udlandsportoen.

Min datter bruger str. 68/74 nu. Jeg er lidt i tvivl om jeg skulle gå efter str. 74/80 eller 80/86. Er de store eller små i størrelserne?  

Anmeld

21. december 2010

Skouboe

sunshine80 skriver:

Hejsa

Hvad koster sådan et par navnebukser i denim nøjagtig magen til dem på din hjemmeside med navnet Silje? Med foer

Og hvad med det stribede par bukser med smock i livet og poseben? Billedet hedder TM 2000-H. Uden foer

Jeg skal brugt str 3-4år hvis det har noget at sige

Jeg er desværre syg i dag - jeg vender lige tilbage inden for et par dage.. orker ikke rigtigt så meget i dag...

Anmeld

21. december 2010

Skouboe

MariaJ skriver:

Nøj, de er lækre. Har du stadig nok af uglestoffet til at jeg kan bestille et par bukser?

Hvornår tror du du kan have dem klar nu hvor det er jul osv? Jeg bor jo i Norge normalt, men er i Danmark indtil d. 14. januar, så hvis de kunne nå at blive leveret før jeg rejser igen, kunne jeg jo spare udlandsportoen.

Min datter bruger str. 68/74 nu. Jeg er lidt i tvivl om jeg skulle gå efter str. 74/80 eller 80/86. Er de store eller små i størrelserne?  

Ja, det har jeg og ja, det burde kunne lade sig gøre.. jeg er desværre syg, så der går lige et par dage, så vender jeg tilbage så vi kan aftale nærmere. 

Anmeld

21. december 2010

Nemesis

God bedring. Glæder mig til min bestilling er klar.

Sisse

Anmeld

21. december 2010

MariaJ

Skouboe skriver:

Ja, det har jeg og ja, det burde kunne lade sig gøre.. jeg er desværre syg, så der går lige et par dage, så vender jeg tilbage så vi kan aftale nærmere. 

Det lyder godt.

God bedring til dig .

Anmeld

21. december 2010

millesofie

er det muligt at få et par lavet i str 116 også?

Anmeld

21. december 2010

Skouboe

Fisenberg skriver:

er det muligt at få et par lavet i str 116 også?

Det burde være muligt - jeg vender lige tilbage... nu vil jeg kravle ind i min seng og dø i fred...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.