Så er det i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Mullefisen2011

Så er det i morgen at vi skal til 1.samtale i Holbæk og indtil videre flasker det hele sig..

Jeg startede jo på jobsøgningskursus idag og var bange for at bede om fri, men fandt ud af idag at det kun er hver 2. dag så helt automatisk har jeg hjemmedag i morgen så jeg ikke skal melde mig syg

Og har lige været på toilettet her til aften og der var blod i trusserne, eller brunligt snask og jeg har ondt i underlivet nu, så mens er på vej.. Håber det kommer til at passe i forhold til det hele..

Er dog en del nervøs og frygter lidt undersøgelsen, også fordi man er bange for negativt resultat.. men håber virkelig at jeg kan starte op i morgen da det kan blive vores eneste forsøg i år.. Så HÅBER virkelig..

Har i nogle guldkorn eller råd til mig inden samtalen ???

en spændt Mullepige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

lotte32

Ingen guldkorn herfra, men vil da lige ønske rigtigt meget held og lykke med samtalen, det bliver superspændende håber det hele kommer til at passe med mens osv..  

Knus og krydsede fingre

Lotte

Anmeld

9. november 2010

Mullefisen2011

Vi er lige hjemvendt fra 1.samtale, og har bare fået den sødeste læge.. Vi startede med at snakke sådan frem og tilbage og fik sagt at vi gerne ville starte hurtigst muligt for det var vores eneste chance for at få et forsøg i år.. og så tøvede hun lidt for hun manglede en del prøver.. hun manglede en hormonprøve svar, den var åbenbart ikke kommet med fra jeg fik taget blodprøver og så skulle jeg ha foretaget HSG undersøgelsen men den laver de ikke Hun bøjede sig og var rigtig sød og sagde at hvis jeg får min mens idag eller i morgen, så skal jeg ha taget blodprøve på 3. dagen for at få de hormonprøve svar og så skal jeg ind og scannes på 12 dagen, og så vil hun lave en GU undersøgelse på mig da de ikke må starte op uden så det var lidt nødvendigt, men fordi jeg ikke har prøvet det før spurgte hun mange gange om jeg ville det, hvor jeg svarede ja for vil jo vildt gerne igang.. og så skal jeg ha en sprøjte når jeg er ved at få ÆL og så insimineres 40 timer efter så vi får vores forsøg selvom de manglede svar på prøverne.. Samtidig nænnede hun ikke at lave en GU idag så vi startede op med at scanne mig indevendigt for at se, og alt så bare godt ud og havde en positiv oplevelse med det, har dog lidt ondt nu Og hun var så sød fordi jeg aldrig har prøvet det før, så nu er det hende der skal gøre det på 12 dagen også.. så det er vildt fedt.. får 3 forsøg uden hormoner..

Lige en glad tråd herfra  Så nu skal mens bare komme idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.