Vi har ikke hele dagen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Kaufie

William på 3 kan være lidt træg at få i børnehave og skal lige kigge på en masse ting på vejen. Vi bor 200 m fra børnehaven, så han kører på løbecykel mens jeg går ved siden af.

I dag fræser han så afsted det sidste stykke og vender sig for enden af stien og råber så højt han kan: "Moar....vi har ikke hele dagen"

Så måtte tykke mor (3 uger til termin) vralte lidt hurtigere mens hun grinede og tænkte lidt over hvor tit han mon har hørt den fra mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

<3

Kaufie skriver:

William på 3 kan være lidt træg at få i børnehave og skal lige kigge på en masse ting på vejen. Vi bor 200 m fra børnehaven, så han kører på løbecykel mens jeg går ved siden af.

I dag fræser han så afsted det sidste stykke og vender sig for enden af stien og råber så højt han kan: "Moar....vi har ikke hele dagen"

Så måtte tykke mor (3 uger til termin) vralte lidt hurtigere mens hun grinede og tænkte lidt over hvor tit han mon har hørt den fra mig....

hæhæ en god og klog dreng du har dig dér

Anmeld

8. november 2010

mor-til-vanessa

Kaufie skriver:

sidder og griner for mig selv. hvor er han sød. sikke de kan de kære små

Anmeld

8. november 2010

linemus

Så har han alligevel hørt efter

Anmeld

8. november 2010

Haha.. De er sq gode, de små!!

Stine og Lisa.

Anmeld

8. november 2010

*Sofie*

Haha, herligt !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.