Søger unge mødre at snakke med i viborg og omegn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2010

kamillapetersen91

Hej  

Jeg har lige fået en datter emma på næsten 2 måneder..

jeg kommer rigtig fra horsens af men er flyttet herop til viborg hos min kæreste, kender desværre ingen heroppe ..  så søger nogen mødre man kan dele sin interesse med, som også har små børn som man evt, kunne finde ud af og lave nogle ting sammen med i hverdagen..  evt ligge en besked hvis det har interesse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Gaia

Hvor ung skal man være :-) Jeg er 29 år ung, har en datter på snart 7 måneder og flyttede til Viborg sidste år.  Jeg vil da gerne være en af de mødre du evt. kunne mødes med :-). Du kan sende mig en besked hvis det har interesse :-)

Anmeld

9. november 2010

Meilby

Jeg vil også super gerne "være med" Jeg hedder Pernille, er 21 år, og fik for en måned siden en dejlig lille søn, Phillip <3

Jeg kender heller ikke ret mange i Viborg, da jeg kun har boet her 2,5 år, og synes det kunne være super at komme i kontakt med andre unge mødre her fra omegnen

Anmeld

9. november 2010

Alberts/

hejsa, jeg hedder Olivia, er 17 år og bor i bjerringbro, ikke så langt fra viborg,

og har en søn på 9 uger(; og kunne da godt tænke mig at mødes(;

Anmeld

11. november 2010

Baby_girl2011

heeey  

Jeg bor i en lille by kjellerup ikke langt fra viborg.. Jeg hedder jessi og er 23 år. Har min dejlig datter fra juli 08..

Anmeld

11. november 2010

bette

heej  jeg hedder Heidi

jeg er 23 år og har en søn på 3 og en datter på 2 måneder :)

har boet her næsten hele mit liv :) men har ikke så mange veninder på min egen alder med børn

det kunne da være hyggeligt hvis vi kunne lave en dag hvor vi kunne mødes evt på cafe eller lign? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.