Rs virus vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.360 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

ØV ØV ØV ØV.... så kommer dagen igen hvor min lille troia skal vacci igen- og kun en mdr. siden sidst...

Hvor er det små hårdt hun skal vaccineres hver mdr. til og med februar 2011.... håber ikke hun bliver syg denne her gang....

Bliver jeres børn rs vaccineret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

signe.

jcmoller skriver:

ØV ØV ØV ØV.... så kommer dagen igen hvor min lille troia skal vacci igen- og kun en mdr. siden sidst...

Hvor er det små hårdt hun skal vaccineres hver mdr. til og med februar 2011.... håber ikke hun bliver syg denne her gang....

Bliver jeres børn rs vaccineret?

Hasse er blevet vaccineret mod RS siden okt og skal frem til april/maj. han blev faktisk vaccineret i dag det lille my...

Anmeld

8. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Mor-til-Hasse skriver:

Hasse er blevet vaccineret mod RS siden okt og skal frem til april/maj. han blev faktisk vaccineret i dag det lille my...

fik at vide de kun må få i 5mdr. for derefter virker den... derfor fik troia først fra oktober....

hvordan reagere han på den?

Anmeld

8. november 2010

signe.

jcmoller skriver:

fik at vide de kun må få i 5mdr. for derefter virker den... derfor fik troia først fra oktober....

hvordan reagere han på den?

hmm... tror jeg lige vil nævne det for hans læge.... vil da gerne være sikker på det i orden. Jamen sidste gang, fi.k han sin 5 mdrs vaccine samtidig så der fik han feber om natten (38.9) som blev slået ned med lidt panodil junior, og indtil videre har han ikke vist tegn på noget fra den vaccine i dag udover han måske er lidt mere pylret, men lige nu ligger han fint og sover hvordan reagere Troia?

Anmeld

8. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

ja oz mig for vil da have hun får den længere med´de elendige lunger....

hun reagere slet ikk på den...men bliver elendig af den almendige vaccination... har du læst mit svar på det med maden?

Hvor stor er hasse nu? og hvor gammel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.