Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik jeg ryddet op i gemmeren! Kom med et bud og hjælp mig med at begrænse omfanget af flyttekasser.
Flere billeder kan sendes.
STØVLERNE ER SOLGT!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laura25 skriver: Så fik jeg ryddet op i gemmeren! Kom med et bud og hjælp mig med at begrænse omfanget af flyttekasser. Flere billeder kan sendes.
Hvad str. er støvlerne?
Isabeau2206 skriver: Hvad str. er støvlerne?
Hej. De er str. 38 og er af mærket sugar. Jeg bruger normalt 38/39, og de passer mig perfekt. De er som nye.
Laura25 skriver: Hej. De er str. 38 og er af mærket sugar. Jeg bruger normalt 38/39, og de passer mig perfekt. De er som nye.
Jeg bruger desværre en meget lille 36 Øv øv.
Isabeau2206 skriver: Jeg bruger desværre en meget lille 36 Øv øv.
Det var en skam. Hav en dejlig dag.
BechHannibal skriver: Kan man have sin tykke tykke mave i den sorte kjole som ligger nr. 11 ?Og hvad er prisen ?
Kan man have sin tykke tykke mave i den sorte kjole som ligger nr. 11 ?Og hvad er prisen ?
Hej.
Ja det kan man sagtens. Det er svært med prisen- kom bare med et bud- jeg bliver nødt til at sælge ud af alt mit tøj, så jeg er ikke slem at handle med.
Den er i øvrigt ikke sort, men støvet koksgrå...ved godt det er svært at se på billedet.
Er meget interesseret i støvlerne, hvad er prisen?
hvor ligger du prismæssigt på just female toppen ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128