I formiddag var Jesse pæn træt, men alligevel var han ok frisk. Men da klokken var ved at være 11.30 lignede han bare en opvreden karklud. Det viste sig at han havde 38,5 i feber, men det er jo ikke så meget. Han faldt i søvn oven på mig inde i sofaen og blev lagt i seng. Efter 1½ time vågnede han og så endnu værrer ud :'(
Han har bare været en puttegøj og har tilbragt det meste af eftermiddag på skødet af mig. Lige inde vi skulle spise tog jeg igen hans temp og den sagde 39,2 :( Efter maden, som han ikke rørte, faldt han i søvn mens han puttede sig ind til mig. Vi sad i køkkenet og Henrik stod og vaskede op, så der var en farlig larm, men han sov alligevel. Det ligner ham bare ikke.
Jeg er dog en smule bekymret. Han vil ikke spise noget, men det er ok. Desværre kan jeg heller ikke få ham til at drikke noget som helst. Han drak en lille smule mælk i morges og ellers har han sammenlagt fået 1 kop hele dagen. Jeg prøvede endda at lokke ham med kakaomælk, men heller ikke det ville han have :(
Han er ikke snottet eller har andre "synlige" tegn på at være syg. Ikke andet end feber og en stor puttetrang. Hvis han ikke har det bedre i mogen tidlig ringer jeg til lægen. Jeg kan bare ikke lide at han ikke vil drikke.
Og han har ikke tid til at være syg. Han har jo fødselsdag på onsdag hvor hele (2 børn og 1 voksen) dagplejen kommer til frokost. Nå men det må vi bare tage en anden dag så.
Nu vil jeg sætte mig i sofaen for første gang i denne uge :P Når jeg nu ikke skal afted i morgen gider jeg ikke læse det sidste færdig ;)
Kh Jeanne
Anmeld