Så er jeg kommet hjem fra en tur til London. Kæreten og jeg, rejste derover i torsdags, og kom hjem sent i går.
Rejsen gik godt, og helt uden gener. Var ellers lidt nervøs for flyet, da jeg ikke er så glad for det. Havde frygtet at graviditetshormonerne ville gøre det værre, men jeg oplevede det modsatte, at jeg faktisk havde nemmere ved at slappe af. Tænkte det som "spirens første flyvetur, skal være god" 
Vi boede hos kærestens bror, og hans gravide kone. Hun venter tvillinger. Vi talte om hvordan det er at være gravid i London. Hun bliver scannet hver måned, og har nærmest fået pålagt et kejsersnit "det gør man når det er tvillinger".
De har allerede haft samtaler til "Maternity Help", en dame der flytter ind den første måned, og hjælper med de nyfødte. Derefter ansætter de en Nanny.
Det er åbenbart en kæmpe forretning derovre, med profesionelle nannys og baby-hjælp.
Nu skal det siges, at manden arbejder som i finans, og han har ikke mulighed for barsel, men alligevel. Der er stor forskel 
Hvad synes I om tanken om betalt fuldtidshjælp, fra dag 1 ?
Anmeld