mine første bukser !!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Sisley

Ja, de er da totalt seje! Hvem der bare havde de evner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

MarieMor

isabellamor skriver:

high five.. posebukser er så nice at lave og så er de bare smadder fede altså især med rib i enderne  

tak .. synes også bedst om dem når der er rib både i liet og i benene

Anmeld

8. november 2010

MarieMor

Riksen skriver:

De er supersøde - og rigtig flotte! Ret blæret at give sig i kast med bukser, når man ikke har syet siden sjette klasse.

tak .. hehe .. var godt nok også lidt nervøs fr at skulle igang , fik da også lidt hjælp af mikn mor til at sikre mig at jeg nu også havde tænkt mig at gøre det rigtig .. 

Anmeld

8. november 2010

Riksen

MarieMor skriver:

tak .. hehe .. var godt nok også lidt nervøs fr at skulle igang , fik da også lidt hjælp af mikn mor til at sikre mig at jeg nu også havde tænkt mig at gøre det rigtig .. 

Altid godt at have en mor ved hånden

Anmeld

8. november 2010

MarieMor

Riksen skriver:

Altid godt at have en mor ved hånden

lige præcis !!

Anmeld

8. november 2010

Meina

woooow, weee de er super nuttede!

Anmeld

9. november 2010

lion

MarieMor skriver:

... i det hele taget det første jeg har syet siden 6. klasse i folkeskolen .. er SÅ stolt , selvom jeg fik lavet et par små fejl

Hvor er det nogle fine bukser

Anmeld

9. november 2010

MarieMor

tark

Anmeld

14. november 2010

Maja_4000

MarieMor skriver:

minikrea .. det var super nemt at bruge når man lige fandt ud af det

Spørger lige igen :b
Nu har jeg købt mønster nemlig og skal til og igang - Har ikke syet noget i 7 år eller sådam Så føler mig totalt på bar bund ..

Men hende i stofforretning sagde , at minikrea var det nemmeste .. Så det har jeg købt (;

Men jeg vil gerne have rib i benene også .. Det synes jeg ikke fremgår af mønstret ? Hvordan gjorde du ? Tænker også hvilke mål ?

Anmeld

15. november 2010

MarieMor

Maja_4000 skriver:

Spørger lige igen :b
Nu har jeg købt mønster nemlig og skal til og igang - Har ikke syet noget i 7 år eller sådam Så føler mig totalt på bar bund ..

Men hende i stofforretning sagde , at minikrea var det nemmeste .. Så det har jeg købt (;

Men jeg vil gerne have rib i benene også .. Det synes jeg ikke fremgår af mønstret ? Hvordan gjorde du ? Tænker også hvilke mål ?

jeg klippede et stykke stof i 13x23 til str. 62-68 ( bare sådan så jeg kunne strække det ud så det passede med selve buksen ) og syede ribkanten på ligesom den i livet hvis du har inderfoer i så kig i en anden tråd jeg har lavet herinde hvor jeg spørger omkring det , der forklarer Lion det rigtig godt !!

- og så så jeg lige du har spurgt med ribben herinde i en anden tråd , har du husket at klippe ribben på den rigtige led altså den måde den kan strække sig mest på så det passer med bukserne ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.