Er I alle startet op igen efter ferie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Stumpen

Jeg har denne uge med, så er det skolebænken i ½ år..

Mathilde er ganske vist afsted i denne uge, men hun har også lige haft 3 ugers ferie, så hun trængte til at komme afsted.. Så jeg bruger i stedet tiden med at få malet køkkenet -vægge + loft.. Har malet loftet i dag og skal nu snart i bad...

I eftermiddag tager Karsten og jeg nemlig en tur til Herning og kigger, derefter skal vi ud og spise samt i biffen og se den nye batman film.. Er spændt på at se den og om ham den söte afdøde skuespiller fortjener alt den ros han får eller om der er gået lidt helgen i det...

(H) Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

st

Lyder til du får brugt tiden fornuftigt. Fedt at få malet. Det er virkelig noget jeg elsker at gøre, Synes det er så skønt når man får lavet noget der er så tydeligt, som maling af et rum jo ofte er.

Hvordan var filmen?

st

Anmeld

12. august 2008

Stumpen

GOD, men for lang efter min mening, men ham baben spiller hans rolle fuldt ud.. Rosen er velfortjent ;)
(H)

Anmeld

13. august 2008

Lucky

Hej Anja..

Du får da rigtigt udnyttet din ferie, skønt at få noget fra hånden derhjemme:) vi er netop kommet hjem fra sommerhus, så jeg har resten af denne uge og næste uge med tilbage som ferie;) det er jo et af privilegierne ved at være studerende at man har så lang sommerferie:D
Nu er jeg så bare superspændt på at starte på den nye uddannelse;)

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.