Jeg har haft en depression men kom ud på den anden side tidligere i år men er nu bange for et tilbagefald
Er der nogen af jer der har prøvet det?
Lid baggrund:
For snart 5 år siden blive jeg påkørt af en spritbillist og får ødelagt min ryg.. Bliver sygemeldt fra mit arbejde i en periode men vender langsomt tilbage...Efter et halvt år på fuld tid er den helt gal med ryggen og jeg bliver sygemeldt og er det i halvandet år hvorefter jeg endelig får tilkendt revalidering på denne tid sidste år... Jeg starter ny uddannelse i januar og skal så have en læreplads men som alle ved hænger de bare ikke på træerne... Jeg søger og søger, har nok sendt de første 30 afsted men da skole opholdet er slut i juni måned har jeg stadig ingen... Jeg kan gå på reva og søge i et halt år max og i sidste uge lykkedes det endeligt, jeg får en læreplads! Det sker onsdag, vi aftaler jeg skal komme ned og skrive under fredag kl 11 men 10.30 om fredagen får jeg besked fra min udd.vejleder om at ham jeg har fået plads ved har fortrudt

Han har bare ikke nosser nok til at ringe selv og fortælle mig det!! Så sidder nu tilbage med et kæmpe hul i maven og er mega trist! Det var så vigtig en brik i mit liv der endelig faldt på plads og så bliver det bare revet fra mig igen... Er så træt af at føle mig værdiløs og bare føle at livet går forbi uden at der er nogen der har brug for mig... Oven i alt det her har året budt på tabet af 2 nære familiemedlemmer og den evindelige kamp for et barn....
Synes livet er noget lort lige nu!!
Anmeld