Need som sir-del2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Shibby

Den er sgu gal IGEN

Peter ringede til christina for at drøfte nogle problemer mht afleveringen og det tøj lucas havde på da han kom i går for der er bøvl igen! Men satme om ikk christina gir tlfen til hendes kæreste så peter skal diskutere det her med hendes kæreste!!? Fuck jeg stjernede af! Siden hvornår er Tommy blevet lucas mor??? AHGR! Det vil sgu da være det samme hvis christina ville tale noget forældretamtam med peter og han gav mig røret og derved udråbte mig til lucas far. Det er sgu da for latterligt at det ALTID er tommy og aldrig christina som vi skal tale med-det er ligemeget om det er om lucas eller omkring lejligheden ect-altid tommy!!  Det kan ikk være rigtigt at det er ham som peter skal drøfte både alt omkring lucas og det med lejligheden med når det er christina der er bundet af blod til drengen og hendes navn der står på andelspapirne eller hvad...!!!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

B&J

Shibby skriver:

Den er sgu gal IGEN

Peter ringede til christina for at drøfte nogle problemer mht afleveringen og det tøj lucas havde på da han kom i går for der er bøvl igen! Men satme om ikk christina gir tlfen til hendes kæreste så peter skal diskutere det her med hendes kæreste!!? Fuck jeg stjernede af! Siden hvornår er Tommy blevet lucas mor??? AHGR! Det vil sgu da være det samme hvis christina ville tale noget forældretamtam med peter og han gav mig røret og derved udråbte mig til lucas far. Det er sgu da for latterligt at det ALTID er tommy og aldrig christina som vi skal tale med-det er ligemeget om det er om lucas eller omkring lejligheden ect-altid tommy!!  Det kan ikk være rigtigt at det er ham som peter skal drøfte både alt omkring lucas og det med lejligheden med når det er christina der er bundet af blod til drengen og hendes navn der står på andelspapirne eller hvad...!!!?

Syntes endelig peter burde nægte af snakke med tommy, for som du selv skriver så er han ikke mor til lucas og christina burde sku være voksen nok til af snakke selv..... og hvis i ikke selv kan løse de her ting jamen så syntes jeg næsten i skal have retter under det så de kan hjælpe jer.... for det er jo bare et lille problem der bliver til et kæmpe og det er bare så skide træls

Håber i snart får det løst

Anmeld

8. november 2010

Shibby

Er så enig! Og det lykkedes at få peter til at indse at der kun er en udvej tilbage. Statsforvaltningen..ahhr hvor det sucks. Jeg fatter ikek hvorfor det er så svært for hende at tale med peter om så simple ting!

1) Aflever ham ordentligt-Giv ham en god start, sig pænt farvel.

2) Aflever ham i tøj han rent faktisk kan passe!

3) Tal med hans far når han ringer og lad være med at gi tlfen videre!

Omg..hvor svært kan det være..!

Anmeld

8. november 2010

B&J

Shibby skriver:

Er så enig! Og det lykkedes at få peter til at indse at der kun er en udvej tilbage. Statsforvaltningen..ahhr hvor det sucks. Jeg fatter ikek hvorfor det er så svært for hende at tale med peter om så simple ting!

1) Aflever ham ordentligt-Giv ham en god start, sig pænt farvel.

2) Aflever ham i tøj han rent faktisk kan passe!

3) Tal med hans far når han ringer og lad være med at gi tlfen videre!

Omg..hvor svært kan det være..!

ja det samme siger jeg, men desværre må man nod til af rode Statsforvaltningen ind i det når man ikke kan blive enige... det kan jo heller ikke passe drengen skal have for småt tøj på det er sku da forkert..

men har selv været alt det igemmen med min mor og far det er pisse hårdt og slet ikke sjovt.... og bare sådan en lille ting skal blive til et kæmpe problem

Anmeld

8. november 2010

merle2010

det er bare for meget altså.. det er sku forældrene til barnet der skal tale sammen om det... det med for småt tøj er osse for dårligt.. de skal sku gå i tøj de kan passe.. hellere lidt for stort end for småt... synes peter skal nægte at snakke med tommy, som der allerede er blevet sagt.. og ja, statsforvaltningen kan være sidste udvej desværre... men ikke altid den nemmeste...

Anmeld

10. november 2010

Shibby

Søvnløs..Det er blevet værre.. ! Jeg er så smadret

Anmeld

10. november 2010

Benne-bob

Shibby skriver:

Den er sgu gal IGEN

Har selv siddet i samme situation....eller dvs det gjorde min ekskæreste med hans datters mor...! Pas på at du ikke blander dig for meget da det også kan komme til stor irritation for Christina...hvis Lucas er i for småt tøj så tal med hende om hvorfor det er sådan istedet for bare at skælde ud over det, ingen mødre ønsker jo at deres børn går i tøj de ikke passer eller der er på anden vis ikke er iorden...måske har hun ikke midlerne og så kan det jo være at peter kan hjælpe?! Hmm snak roligt om tingene og forsøg at skabe en god kontakt også for Lucas skyld...han er mere end gammel nok til at opfange sure miner mellem de to parter og det fortjener han ikke......skriver ikke alt det her for at "holde med Christina" men simpelthen bare fordi jeg er pisse bagklog og ville ønske at vi havde ordnet tingene bedre og med en bedre tone.....håber på det bedste for jer. For alles skyld. Knus herfra

Anmeld

10. november 2010

ekzunz

Jeg kan godt forstå at du bliver irriteret, det er Christina, som Peter skal have dialogen omkring Lucas med - og ingen andre.

Men jeg vil også sige at jeg synes i skal vælge jeres kampe med omhu, og f.eks. lade tøjet være. Sørg for at have tøj til ham, og så ignorer det når han bliver afleveret. Hvis i bemærker overfor hende at hans tøj er for småt, så bliver afleveringsituationen værre end den evt. er i forvejen.

Kan i ikke holde sådan et møde som i har haft tidligere, hvor i alle 4 sidder og drøfter hvilken rolle i hver især har - og måske især ikke har? Så kan man få talt om det stille og roligt. Det kan jo være at Christina var ved at tisse i bukserne og derfor gav telefonen vidre, og at det ikke er fordi hun synes at hendes kæreste skal styre noget som helst.

Da vi begyndte at have weekendbørn, var det nøjagtigt det samme - tøjet var for småt, hullet og decideret grimt. Vi havde 3-4 børn hver weekend, og jeg kunne mærke at jeg allerede onsdag begyndte at blive irriteret over hvad jeg ville finde i taskerne om fredagen, og fredag når børnene kom, brugte jeg den første tid på at sidde og brokke mig over tøjet - ikke særligt hensigtsmæssigt for hverken mig eller børnene. Så vi købte selv noget tøj til dem, og gav besked om at de ikke længere skulle have tøj med. Det gav virkelig en hel anden stemning og besøgene fik en meget bedre start.

Anmeld

10. november 2010

LIZO

som de andre siger du skal peter nægte at snakke med ham.  så næste gang hun gør det så be pænt om at snakke med chrstina ellers bliver der lagt på. for ligesom du ikke skal blande sig i DERES samtale så skal han jo hellere ikke.. de skal som forældre klare det.  og som du selv siger så må i gå videre med det. for det er jo hellere ikke sjovt for lucas at se hans forældre være sure.

synes det er synd for drengene hvis han går i for småt tøj. men ser dersværrer alt for mange børn drille andre børn. og for småt tøj er desværrer et stort problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.