nu vil jeg drage til vesterhassing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

221 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Heidimed lea

hvor min fars urne skal i graven idag:S bagefter skal jeg hjem til min søster hvor vi søskende i morgen skal tømme hans lejlighed,

puha det bliver nogle drøje dage som bare skal rives ud af kalenderen.
sagen er nemlig den at vi søskende har meget forskellige holdninger og meninger samt følelser for min far og ham som person... han har som sagt gjort meget skade i familien med alkohol mm. derfor tog jeg også afstand fra ham for ca 7 år siden. det tog for hårdt på mit liv og jeg trængte til at få min frihed fra ham.

derfor er det også svært at tømme hans lejlighed, for jeg ved at især min ene søster vil kigge på minder, og sortere og dele... og det har jeg ikke følelsmæssig lyst til. jeg føler at jeg har sagt farvel... men jeg har så stor respekt for mine søskende og vores indbyrdes forhold, så jeg respekterer deres holdninger, og vil ikke skabe splid..... tror jeg er træt når jeg kommer hjem imorgen.

godt jeg har min mor for hende kan jeg dele mine følelser med... håber ikke jeg lyder for kold(?) for sådan er jeg altså ikke overfor andre mennesker,,, kun i forholdet til min far. var nødtil det...

tak fordi i læste med trængte lige til at få lidt luft

ses imorgen aften knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Stumpen

Jeg sender dig en tanke i næste par dage, for det er svært det I nu skal igennem..
Ja, følelser kan nemt komme i klemme ved dødsfald.. Som jeg nævnte i et andet indlæg tl dig, så døde min bedstefar jo sidste år og det skabte stor spild mellem hans børn eller rettere en af de 6 skulle lave så meget ravn i den at det hele endte i skifteretten.. En ting der var så meget min bedstefar imod.. Min søster og taler faktisk heller ikke sammen i dag pga. fordeling.. Jeg går ud fra at det er derfor hun har lagt stor afstand til mig...
Men pøj pøj med det..
(H) Anja..

Anmeld

12. august 2008

st

Kære Heidi.

Jeg håber du kommer godt i gennem de næste par dage.

Sender dig mange tanker. (H)

Knus fra st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.