Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen her (nu) der bruger Nuvaring?
Jeg bruger det ikke - og blir' nød til at spørge hvad det er?
Louisiana28 skriver: Jeg bruger det ikke - og blir' nød til at spørge hvad det er?
mariamiss6 skriver: sorry... det er en p-ring.... hjalp det?
sorry... det er en p-ring.... hjalp det?
Ah, okay Kan du ikke slå det op på nettet?
Louisiana28 skriver: Ah, okay Kan du ikke slå det op på nettet?
mariamiss6 skriver: umiddelbart nej....Jeg har faktisk siddet og læst så godt som hele indlægssedlen på nettet nu, altså på pdf, og der stod intet om sex....
umiddelbart nej....Jeg har faktisk siddet og læst så godt som hele indlægssedlen på nettet nu, altså på pdf, og der stod intet om sex....
Hmm... Mon ikke det så er fordi man ikke skal tage den ud..? Hvad giver dig tanken, at den skal tages ud?
mariamiss6 skriver: søgte lige igen og fandt så dette Få kvinder eller deres partner oplever at mærke p-ringen under samleje. Hvis det er for generende, kan p-ringen tages ud under samlejet, men HUSK at den kun må være ude i tre ud af døgnets 24 timer, ellers virker den ikke. Før ringen lægges op igen, skylles den i lunkent vand.typisk, men så fik jeg det svar jeg selv mente var det rigtige
søgte lige igen og fandt så dette Få kvinder eller deres partner oplever at mærke p-ringen under samleje. Hvis det er for generende, kan p-ringen tages ud under samlejet, men HUSK at den kun må være ude i tre ud af døgnets 24 timer, ellers virker den ikke. Før ringen lægges op igen, skylles den i lunkent vand.typisk, men så fik jeg det svar jeg selv mente var det rigtige
Okay, godt du fandt ud af det
Louisiana28 skriver: Hmm... Mon ikke det så er fordi man ikke skal tage den ud..? Hvad giver dig tanken, at den skal tages ud?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128