Ann88 skriver:
Hej alle
)
Testede igår - jep 2 streger, og ved ikke lige om jeg skal grine eller græde... Nå men sagen er den at jeg er fast, men nyt forhold.... Jeg skal flytte ned til min kæreste her til Januar...
Altså jeg har bare en super fertil og underlig krop, jeg vil mene jeg havde sidste dag i mens senest 19 sep.... , men jeg kan ikke helt huske det, er en skovl til at skrive ned/og huske og nu var graviditet jo ikke liiiiiige planglagt... Anyways, min kæreste og jeg er sammen den 16 oktober, og vi lavede et afbrudt samleje, da jeg jo godt vidste jeg lïge havde pause fra pillerne... Og ja det var sgu dumt det behøver jeg IKKE kommentar på...
hvad sørensen skal jeg lige sige til min kæreste ....??? Og hvad med resten af familien... og ja... så videre!
Jeg er ret indforstået med jeg skal beholde det her - og jeg ved han vil det samme... Jeg har været igennem en abort og det skal jeg aldrig igen!
Nå havde bare brug for at dele det med nogen....
- Forresten så er jeg under uddannelse, hvad med den, får man barsel og sådan ?
God søndag!
først et lille kram, og velkommen til 
Tror det bedste råd ejg kan give, er i snakker sammen om det og lægger en plan for hvad i vil gøre, også hvordan i sammen vil dle nyheden med resten af familien.
Ang udd, er det bedste nok at snakke med din skolevejleder/uddvejleder, og høre hvilke muligheder der er, jeg er sikker på de meget gerne vil hjælpe 
Held og lykke til med det hele
Anmeld