Ny her på siden og positiv test igår.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Holm88

Hej alle )

Testede igår - jep 2 streger, og ved ikke lige om jeg skal grine eller  græde... Nå men sagen er den at jeg er  fast, men nyt forhold.... Jeg skal flytte ned til min kæreste her til Januar...

Altså jeg har bare en super fertil og underlig krop, jeg vil mene jeg havde sidste dag i mens senest 19 sep.... , men jeg kan ikke helt huske det, er en skovl til at skrive ned/og huske og nu var graviditet jo ikke liiiiiige planglagt... Anyways, min kæreste og jeg er sammen den 16 oktober, og vi lavede et afbrudt samleje, da jeg jo godt vidste jeg lïge havde pause fra pillerne... Og ja det var sgu dumt det behøver jeg IKKE kommentar på...

hvad sørensen skal jeg lige sige til min kæreste ....??? Og hvad med resten af familien... og ja... så videre!

Jeg er ret indforstået med jeg skal beholde det her - og jeg ved han vil det samme... Jeg har været igennem en abort og det skal jeg aldrig igen!

Nå havde bare brug for at dele det med nogen....

- Forresten så er jeg under uddannelse, hvad med den, får man barsel og sådan ?

God søndag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Dot D

Velkommen til. Ja jeg ved ikke ret meget om barsel under uddannelse, men ville bare sige til lykke og "go for it". Det lyder jo som om I gerne vil det begge to, så få det fortalt til kæresten, men vent med de andre til i har fået snakket det hele godt igennem sammen. Ellers kunne du/I ende med at blive forvirret over for mange (måske) forskellige meninger

Anmeld

7. november 2010

Kløver

Ann88 skriver:

Hej alle )

Testede igår - jep 2 streger, og ved ikke lige om jeg skal grine eller  græde... Nå men sagen er den at jeg er  fast, men nyt forhold.... Jeg skal flytte ned til min kæreste her til Januar...

Altså jeg har bare en super fertil og underlig krop, jeg vil mene jeg havde sidste dag i mens senest 19 sep.... , men jeg kan ikke helt huske det, er en skovl til at skrive ned/og huske og nu var graviditet jo ikke liiiiiige planglagt... Anyways, min kæreste og jeg er sammen den 16 oktober, og vi lavede et afbrudt samleje, da jeg jo godt vidste jeg lïge havde pause fra pillerne... Og ja det var sgu dumt det behøver jeg IKKE kommentar på...

hvad sørensen skal jeg lige sige til min kæreste ....??? Og hvad med resten af familien... og ja... så videre!

Jeg er ret indforstået med jeg skal beholde det her - og jeg ved han vil det samme... Jeg har været igennem en abort og det skal jeg aldrig igen!

God søndag!

først et lille kram, og velkommen til

Tror det bedste råd ejg kan give, er i snakker sammen om det og lægger en plan for hvad i vil gøre, også hvordan i sammen vil dle nyheden med resten af familien.

Ang udd, er det bedste nok at snakke med din skolevejleder/uddvejleder, og høre hvilke muligheder der er, jeg er sikker på de meget gerne vil hjælpe

Held og lykke til med det hele

Anmeld

7. november 2010

A&F

Ann88 skriver:

Hej alle )

God søndag!

Tillykke. Du får barsel når du er under uddannelse.

Anmeld

7. november 2010

AnneBJ

Tillykke med det!

Afhængig af, hvad du læser, så har man de fleste steder ret til at holde et års barsel og stadig få SU. Du kan læse meget mere om reglerne her:

http://www.su.dk/SaerligStoette/foraeldre/Sider/default.aspx

Anmeld

7. november 2010

twinboys

Velkommen til siden og hjertelig tillykke med de to gyldne streger og det lille spir du nu bærer i din mave...

Jeg ville da lige få det fortalt til din kæreste og så skal i jo afsted til lægen..

Ang. uddannelse og så videre har jeg ikke så meget tjek på...

Ville bare lige ønske dig tillykke og velkommen til

Majbritt

Anmeld

7. november 2010

Holm88

Tak for de søde svar :-)

Det eneste der holder mig tilbage lige nu er egentlig at jeg er dødens angst for at føde :-( Og lider i forvejen af angst, og ja kan ikke lige magte det....

Skal se på kæresten på tirdag, hvordan er en god måde at fortælle det på ? Eller en sød måde, anything ;o)

Anmeld

7. november 2010

Dot D

Ann88 skriver:

Det eneste der holder mig tilbage lige nu er egentlig at jeg er dødens angst for at føde :-( Og lider i forvejen af angst, og ja kan ikke lige magte det....

Skal se på kæresten på tirdag, hvordan er en god måde at fortælle det på ? Eller en sød måde, anything ;o)

Køb et par søde små sko eller en lille body, pak det fint ind, og han gætter det nok ret hurtigt

Anmeld

8. november 2010

Ellim

Ann88 skriver:

Ej du må ikke være bange for at føde.. Prøver selv at blive gravid og har ikke prøvet det før - men jeg GLÆDER mig til at skulle føde.. Tror virkelig det bliver den fedeste oplevelse!! Jeg har en veninde der også blev gravid uden det var planlagt og de besluttet sig for at beholde den lille.. I starten var hun heller ikke særlig tryk ved situationen (at skulle føde) men det blev hun så små gennem graviditeten.. Og efter hun havde født syntes hun bare at det er det FEDESTE!  

Så bare glæd dig..

Anmeld

8. november 2010

Holm88

Ellim skriver:

Ej du må ikke være bange for at føde.. Prøver selv at blive gravid og har ikke prøvet det før - men jeg GLÆDER mig til at skulle føde.. Tror virkelig det bliver den fedeste oplevelse!! Jeg har en veninde der også blev gravid uden det var planlagt og de besluttet sig for at beholde den lille.. I starten var hun heller ikke særlig tryk ved situationen (at skulle føde) men det blev hun så små gennem graviditeten.. Og efter hun havde født syntes hun bare at det er det FEDESTE!  

Så bare glæd dig..

Tusind tak for din fine historie, det er lidt rart at vide at andre har stået i samme situation...

Håber snart det bliver din tur til at få en lille spire i maven :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.