endelig kom lille Malene til verden, godt nok 22 dage før terminen.. meeen sund og rask er hun.. mine veer startede 09:30 lørdag formiddag, og da jeg havde graviditets sukkersyge så skulle hun jo komme til verden på rigshospitalet og vi bor i køge.. vi ringede til riget og de sagde at det højst sandsynligt var veer, så vi kørte til riget og var der 11:30, der havde jeg kun åbnet mig 1 cm, så ned og bruge dyre domme på frokost, efter frokost blev vi vist ind på en føde stue og jeg havde havde jeg åbnet mig ca 3 cm, nu begyndte det at gøre ondt for alvor, men der var stadig lang tid endnu. jeg fik aftensmad og ventede stadig på at hun kom. ca klokken 12 tog de mit vand, og det satte virkelig gang i veerne og jeg blev mere og mere pivet, jeg fik en epidural men den hjalp ikke helt optimalt, for den virkede ikke i min venstre side av av alle veer kunne mærkes der. herefter husker jeg ikke tiderne så godt. men jeg fik lov til at presse.. av av det var ikke sjovt. men ud kom hun DEJLIGT.. helt perfekt.. klokken 04:45 farmanden klippede navle snoren over og hun kom op på min mave, det var godt nok den mest lykkelige oplevelse i mit liv, hun var 50 cm lang og vejede 3394 g (godt jeg ikke gik tiden ud) og jeg gik ikke i stykker kun nogle overfladiske rifter, dejligt.. og nu er vi hjemme og har det godt alle tre..
Anmeld