hvornår fortalte i at i ventede barn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Silas&Mille

Vi fortalte det til vores forældre og søskende samme dag som vi havde de to streger. Resten af familien (stort set) fik det afvide da jeg var 8-9 uger henne. Kollegaer (de kunne jo ikke rigtig forstå jeg var så træt hele tiden, når jeg nu plejer at være så frisk ) da jeg var 10 uger henne og venner og bio far (har ikke så meget kontakt til ham og hans familie) da jeg var 21 uger henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Chewy

Triile skriver:

Ja som overskriften lyder,

hvornår fortalte i jeres børn, familie og venner at i ventede barn???

Hilsen Triile

Jeg var 10 uger henne, da vores familier fik det af vide, og 13 uger henne da jeg fortalte det på job

Anmeld

8. november 2010

Frøken Sørensen

Jeg var ca. 12 uger henne. Og det var kun fordi vi gerne ville fortælle det face to face til familien.. Og de bor i jylland. Fortalte en enkel veninde det da jeg var 8 uger henne fordi jeg bare havde så meget brug for at dele det med en

Anmeld

8. november 2010

Triile

Vi vil også rigtig gerne fortælle folk det nu, men vores datter skal være den første der ved det og er bange for at fortælle hende det hvis det går galt.

Derfor har vi snakket om at vente til efter nf scanningen, men synes bare der er lang tid til

Anmeld

8. november 2010

LouiseNielsen

Fortalte det med det samme til alle... Med nicklas var jeg 6 uger henne og med mathias var jeg 5 uger henne...

Herhjemme er der ikke noget tys tys med det. Vi var rigtig glade og ville gerne dele det med alle. Og omvendt, skulle det gå galt jamen så havde vi også folk til at støtte os....

Og det er jo ikke en sikehed at man har været til nf scanning eller er over 12-13 uger.... Det kan stadig gå galt. Herhjemme vælger vi bare at være positive og sige, jamen hvorfor skulle det gå galt så ville vi også have brug for at tale om det....

Anmeld

9. november 2010

Store Baller

Jeg fortalte det til min mand, da han kom hjem fra job....uhh det var en lang dag :-) Skal fortælle det til forældrene i morgen(Glæder os max), hvor jeg er 5+3 - Kollegaerne fortæller jeg det til om 1,5 uger, for ellers ved de jo ikke hvorfor man er træt og ikke vil løfte tunge ting !! Resten familie / venner fortæller vi det til ved jul og nytår.

Ville gerne ha ventet med at sige det til alle til jul, men der er bare ALT for lang tid til :-)

Er oz lidt "bange" for vennerne lugter lunten, plejer være rimelig festlig, (med alkohol)...og det er jo slut.... men prøver at kommer med div undskyldninger....vil jo gerne selv afsløre det ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.