Albertes lynfødsel - til verden på 5 min.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Frøken Sørensen

Hvor er hun bare lækker

Tillykke med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

TbCp

Hold da op mand...vildt nok!

Hun ser skøn ud!

Anmeld

29. november 2010

Lillefe

et lidt senere tillykke herfra! hold da op jeg troede min fødsel gik stærkt! 

Anmeld

30. november 2010

ønskebørn74

h_bernie skriver:

d. 29. okt. kl. 20.11 kom vores dejlige lille Alberte til verden. Mine veer startede kl. 18.30, var faktisk lidt i tvivl om det nu også var rigtige veer, så trak lige tiden lidt ud, inden jeg ringede til min far og bad ham komme og passe vores søn. Kl. 19.45 ankom min far og der var jeg bogstaveligtalt ved at føde, kunne efterhånden godt mærke, at det nok var ret tæt på. Så vi kørte i temmelig høj fart til hospitalet. Kl. 20.05 fik jeg en seng og den jordemoder, som skulle have været med til fødslen nåede ikke frem. Så en jordemoder, der var med til en anden fødsel måtte ind og hjælpe til. Fik lov til at presse med det samme, så kom vandet og i ve nr. 2 kom Alberte til verden. Var lidt chokeret over, at det var gået så stærkt bagefter, kunne i princippet have født i bilen, Nå men Alberte kom til verden og alt gik jo godt. Hun vejede 3110 g og 50 cm, så en rigtig fin lille størrelse.

Nu er der gået en uge og hun er bare skøn og storbror August er totalt forelsket i hende. Virkelig skønt. .

Ej hold da op en lille skønhed!!! Tillykke med hende!!!

Anmeld

30. november 2010

sandratobias

Sådan en fødsel ønsker jeg mig oz...

Kæmpe tillykke med hende..  

Anmeld

30. november 2010

Ranarupta

h_bernie skriver:

d. 29. okt. kl. 20.11 kom vores dejlige lille Alberte til verden. Mine veer startede kl. 18.30, var faktisk lidt i tvivl om det nu også var rigtige veer, så trak lige tiden lidt ud, inden jeg ringede til min far og bad ham komme og passe vores søn. Kl. 19.45 ankom min far og der var jeg bogstaveligtalt ved at føde, kunne efterhånden godt mærke, at det nok var ret tæt på. Så vi kørte i temmelig høj fart til hospitalet. Kl. 20.05 fik jeg en seng og den jordemoder, som skulle have været med til fødslen nåede ikke frem. Så en jordemoder, der var med til en anden fødsel måtte ind og hjælpe til. Fik lov til at presse med det samme, så kom vandet og i ve nr. 2 kom Alberte til verden. Var lidt chokeret over, at det var gået så stærkt bagefter, kunne i princippet have født i bilen, Nå men Alberte kom til verden og alt gik jo godt. Hun vejede 3110 g og 50 cm, så en rigtig fin lille størrelse.

Nu er der gået en uge og hun er bare skøn og storbror August er totalt forelsket i hende. Virkelig skønt. .

Neeeej, hvor er hun dejlig! 

Tillykke med lille Alberte!

Anmeld

30. november 2010

IAH

h_bernie skriver:

Fantastisk. Jeg vil slet ikke vide, hvor hurtigt din far kørte derind... men det var vist godt han ikke slap speederen for meget! Hun er vel nok sød!

Anmeld

30. november 2010

Noneother

Hold da op!  til dig da..

-Og sikke en skøn pige i øvrigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.