h_bernie skriver:
d. 29. okt. kl. 20.11 kom vores dejlige lille Alberte til verden. Mine veer startede kl. 18.30, var faktisk lidt i tvivl om det nu også var rigtige veer, så trak lige tiden lidt ud, inden jeg ringede til min far og bad ham komme og passe vores søn. Kl. 19.45 ankom min far og der var jeg bogstaveligtalt ved at føde, kunne efterhånden godt mærke, at det nok var ret tæt på. Så vi kørte i temmelig høj fart til hospitalet. Kl. 20.05 fik jeg en seng og den jordemoder, som skulle have været med til fødslen nåede ikke frem. Så en jordemoder, der var med til en anden fødsel måtte ind og hjælpe til. Fik lov til at presse med det samme, så kom vandet og i ve nr. 2 kom Alberte til verden. Var lidt chokeret over, at det var gået så stærkt bagefter, kunne i princippet have født i bilen
, Nå men Alberte kom til verden og alt gik jo godt. Hun vejede 3110 g og 50 cm, så en rigtig fin lille størrelse.
Nu er der gået en uge og hun er bare skøn og storbror August er totalt forelsket i hende. Virkelig skønt.
.
Neeeej, hvor er hun dejlig! 
Tillykke med lille Alberte!
Anmeld