skræmmende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

taget hvad...EKG..? Hvis du mærker på på din puls (på hånledet). Er den så i en regelmæssig rytme eller kommer den helt uregelmæssigt...?

Jeg er sikker på at du får en masse svar i morgen

Har fået konstateret Stress EKGén Viste at mit hjerte slog meget hurtigt men ingen uregelmæssigheder , så skal jeg vente på blodprøverne kommer tilbage, for at finde ud af hvad jeg får de hjerteanfald af en gang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen du godeste lille ven dog.
Og de var helt sikre på at det ikke var et såkaldt "panic attack"??
Det kan nemlig godt give udslag som et hjerteanfald uden at være det.
Det var nemlig det første jeg tænkte på, da du beskrev det.
Men godt man har fundet ud af, at der er noget på færde, og så håber jeg på, at du er i de bedste hænder, bliver undersøgt grundigt og medicineret korrekt, så du kan fortsætte dit liv uden de store problemer.

1000 kærlige knus
Sussie

Det var os det første min egen læge troede det var da jeg var derinde, men fik konstateret stress i stedet for

Anmeld

9. november 2010

Leonora

Anonym skriver:

Har fået konstateret Stress EKGén Viste at mit hjerte slog meget hurtigt men ingen uregelmæssigheder , så skal jeg vente på blodprøverne kommer tilbage, for at finde ud af hvad jeg får de hjerteanfald af en gang imellem

åhh det var da dejligt...hvis ikke blodprøven viser noget så kan du sige til din læge at du skal have en Holtermonitorering på. Det er nogle elektroder som sættes på dit bryst og ryg. Lidt ligesom et ekg men du skal have dem på i 2 døgn mens du lever din hverdag som du plejer. Sp kan man se om dit hjerte reagerer anderledes i nogle situationer...

Mange tanker fra mig

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

åhh det var da dejligt...hvis ikke blodprøven viser noget så kan du sige til din læge at du skal have en Holtermonitorering på. Det er nogle elektroder som sættes på dit bryst og ryg. Lidt ligesom et ekg men du skal have dem på i 2 døgn mens du lever din hverdag som du plejer. Sp kan man se om dit hjerte reagerer anderledes i nogle situationer...

Mange tanker fra mig

Skal jeg nok
Mange tak for alt hjælpen

Anmeld

9. november 2010

Mischa

Jeg har 2 medfødte hjertesygdomme. Barlows og SVT, det opdagede jeg selv da jeg var 13 år gammel.

Det ændre ikke på noget i min hverdag eller generelt mit liv

men der er rigtig rigtig mange som har en hjertefejl eller flere men aldrig opdager det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.