Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tine2104 skriver: ... 14/12 53 stemmer er afgivet!Det bliver hos enten Chatarina i Slangerup eller hos mig selv på Frederiksberg - alt efter hvor mange vi er! Så lad os finde ud af det :Tine - William
... 14/12 53 stemmer er afgivet!Det bliver hos enten Chatarina i Slangerup eller hos mig selv på Frederiksberg - alt efter hvor mange vi er! Så lad os finde ud af det :Tine - William
Jamen vi er friske i kommer bare
Tine2104 skriver: ... 14/12 53 stemmer er afgivet!Det bliver hos enten Chatarina i Slangerup eller hos mig selv på Frederiksberg - alt efter hvor mange vi er! Så lad os finde ud af det :Tine - William Michelle - Frederik
Michelle - Frederik
Håber jeg har forstået den rigtige måde og melde sig til på
Ej hvor sjovt, tror vi har gået i skole sammen Hov, sorry det indlæg passer vidst ikke lige ind her
Chatarina skriver: Jamen vi er friske i kommer bare
missie20 skriver: Håber jeg har forstået den rigtige måde og melde sig til på
Er det i dagstimerne??
Jeg er med i Slangerup :-) Det er ikke så langt.
:-) Sisse
Chatarina Og valdemar
ladydan1 skriver: Er det i dagstimerne?? Jeg er med i Slangerup :-) Det er ikke så langt. :-) Sisse
Tine2104 skriver: Perfekt!Hvis vi ikke bliver aaaalt for mange, kan vi godt være her-mere hvis vi er mange der bor i kbh og område, er det nok nemmere at komme her Skriver du dig på listen?
Perfekt!Hvis vi ikke bliver aaaalt for mange, kan vi godt være her-mere hvis vi er mange der bor i kbh og område, er det nok nemmere at komme her Skriver du dig på listen?
jeg kan sku ikke få den til at gøre som mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128