Maibritt Nordfoss

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2008

82Miraklet

Hej Maibritt..

Skriver til dig for at hører dig om hvor på Færøerne det er du kommer fra, jeg har nemlig selv familie deroppe.. og var deroppe for første gang sidste efterår.. En super skøn oplevelse til trods for at det var godt koldt..

Min "familie" ja det er langt ude familie, men alligevel ;) de bor i (Fuglafjørdur) Fuglefjord... Hvad med dig ??

Og det lyder til I havde en rigtig dejlig fødselsdag forleden..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Mimbi

Hej marie :)

Jeg kommer fra en lille landsby der hedder Hósvík, det tager ca 30-40 min at køre fra fuglefjørd til Hósvík.

JA om efteråret bliver det meget koldt!!

hVad var då din oplævele af Færøerne? :)

Ja vi havde en rigtig dejlig dag í går :)

Anmeld

12. august 2008

82Miraklet

Uha min oplevelse af færøerne var helt utrolig... Syntes bare der var så smukt, roligt og alle var så flinke og søde... Helt utroligt... Og så spiser I jo helt vildt meget når der bliver inviteret til mad... Puha !!!!! ;)

Men ja vil helt bestemt gerne til færøerne igen og besøge familien, men så bliver det om sommeren næste gang...

Vi havde faktisk også snakket om at flytte derop i 1 års tid eller sådan, men ved ikke lige helt hvordan og hvorledes med jobsituationen osv...
Og nu venter vi nr 2 og søger efter hus, så det bliver nok ikke lige i denne omgang...

Knus

Anmeld

13. august 2008

Mimbi

Det lyder da dejligt at det var en god oplevelse :) Hehe ja det bliver ihverfall ikke sparet på maden ;) man skal spise så meget man kan :) hehe

det lyder da spændende :) men ja kan godt forstå jer at det ikke bliver den gang, når i venter nu.2 og søger hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.