Så er der ryddet lidt ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.484 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Manakauapo

Jeg har ryddet ud i mine skabe og har fundet en hel masse ting, jeg skal skille mig af med. Rigtig meget af tøj er helt nyt (kun vasker ÉN gang, og aldrig brugt).

Billede 1: Sorte sko med stropper. Str. 39. Har en skramme på hælen af venstre sko, men er nemt skjult med lidt skosværte. De er købt til min blå mandag for 2 år siden, men kun brugt 3 gange. Nypris er 600 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 2+3: Røde sko med lille hæl. Str. 40. Købt til første skoledag 2008. Kun brugt den ene gang. Ingen store synlige skrammer. Nypris er 250 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 4: Rød-ternet knælang kjole. Str. S (men den er rimelig stor i det). Mærket er Lysgaard. Går godt op i halsen. Lidt bedstemor-agtigt, men jeg syntes den er for fed! Aldrig brugt, kun vasket en gang. Nypris er 700 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 6: Blå/hvid-stribet skjorte. Str. 34. Mærket er Jensen Woman. Aldrig brugt, kun vasket en gang. Sælges som fordi jeg har brugt den, så den hænger kun og samler støv i skabet. Nypris er 300 kr, købspris nu er 75 kr.

Billede 7: Sød kjole fra Ichi. Str. S. Kun brugt få gange. Nypris er 400 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 8: Fin skjortekjole fra Oxmo. Str. XS. Nypris er 500 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 9: Kjole fra Vero Moda. Str. M. Kun brugt ganske få gange. Nypris er 700 kr, købspris nu er 200 kr.

Billede 10: Bomuldskjole fra Marc Lauge. Str. L. Nypris er 300 kr, købspris nu er 80 kr.

Billede 11: Ternet trøje fra H&M med rullekrave. Str. S. Nypris er 200 kr, købspris nu er 50 kr.

Billede 12: Cowboybukser fra Vero Moda. Str. L. Nypris 400 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 13: Sort blazer fra Vero Moda. Str. L. Nypris 300 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 14: Tenniskjole fra Fila. Str. 38. Aldrig brugt - fejlkøb. Nypris er 800 kr, købspris nu er 200 kr.

Billede 15: Sød kjoletop fra Vila. Str. M. Nypris er 400 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 16: Cowboy-leggins fra Pieces. Str. M. Nypris er 400 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 17: Grå løstsiddende bukser fra Sirup. Str. 38. Kun brugt 3 gange. Nypris er 400 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 18: Langærmet lyserød trøje fra Only. Str. S, men er meget stor i det. Nypris er 150 kr, købspris nu er 50 kr.

Skriv til mig! Så finder vi ud af noget!

Forsat god søndag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

eliasogmor

Kageteenageren skriver:

Jeg har ryddet ud i mine skabe og har fundet en hel masse ting, jeg skal skille mig af med. Rigtig meget af tøj er helt nyt (kun vasker ÉN gang, og aldrig brugt).

Billede 1: Sorte sko med stropper. Str. 39. Har en skramme på hælen af venstre sko, men er nemt skjult med lidt skosværte. De er købt til min blå mandag for 2 år siden, men kun brugt 3 gange. Nypris er 600 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 2+3: Røde sko med lille hæl. Str. 40. Købt til første skoledag 2008. Kun brugt den ene gang. Ingen store synlige skrammer. Nypris er 250 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 4: Rød-ternet knælang kjole. Str. S (men den er rimelig stor i det). Mærket er Lysgaard. Går godt op i halsen. Lidt bedstemor-agtigt, men jeg syntes den er for fed! Aldrig brugt, kun vasket en gang. Nypris er 700 kr, købspris nu er 200 kr.

Billede 5: Gallakjole. Str. XS. Jeg er rigtig ked af jeg ikke længere kan passe denne kjole. Jeg fik den i 2007, da jeg skulle til min fætters bryllup, og jeg elsker den bare. Mærket er Zara. Jeg har dog selv syet fire små roser i, da jeg syntes det gav den lidt ekstra. Kjolen er nok ikke så meget for voksne, men har du en datter på omkring 11-12 år, vil hun elske den. Den er grå-brun-sort i det. Nypris er 1500 kr, købspris nu er 400 kr.

Billede 6: Blå/hvid-stribet skjorte. Str. 34. Mærket er Jensen Woman. Aldrig brugt, kun vasket en gang. Sælges som fordi jeg har brugt den, så den hænger kun og samler støv i skabet. Nypris er 300 kr, købspris nu er 75 kr.

Billede 7: Sød kjole fra Ichi. Str. S. Kun brugt få gange. Nypris er 400 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 8: Fin skjortekjole fra Oxmo. Str. XS. Nypris er 500 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 9: Kjole fra Vero Moda. Str. M. Kun brugt ganske få gange. Nypris er 700 kr, købspris nu er 200 kr.

Billede 10: Bomuldskjole fra Marc Lauge. Str. L. Nypris er 300 kr, købspris nu er 80 kr.

Billede 11: Ternet trøje fra H&M med rullekrave. Str. S. Nypris er 200 kr, købspris nu er 50 kr.

Billede 12: Cowboybukser fra Vero Moda. Str. L. Nypris 400 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 13: Sort blazer fra Vero Moda. Str. L. Nypris 300 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 14: Tenniskjole fra Fila. Str. 38. Aldrig brugt - fejlkøb. Nypris er 800 kr, købspris nu er 250 kr.

Billede 15: Sød kjoletop fra Vila. Str. M. Nypris er 400 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 16: Cowboy-leggins fra Pieces. Str. M. Nypris er 400 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 17: Grå løstsiddende bukser fra Sirup. Str. 38. Kun brugt 3 gange. Nypris er 400 kr, købspris nu er 100 kr.

Billede 18: Langærmet lyserød trøje fra Only. Str. S, men er meget stor i det. Nypris er 150 kr, købspris nu er 50 kr.

Skriv til mig! Så finder vi ud af noget!

Forsat god søndag

overvejer billede 9...

Anmeld

9. november 2010

Manakauapo

eliasogmor skriver:

overvejer billede 9...

Har lige sendt en PM

Anmeld

14. november 2010

Manakauapo

Kom med et bud!

Anmeld

23. november 2010

Manakauapo

23. november 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Billed 5. Hvorfor er den ikke for voksne, syntes ellers at den er vildt flot.

Anmeld

25. november 2010

Manakauapo

Billed 5. Hvorfor er den ikke for voksne, syntes ellers at den er vildt flot.

Jeg tror ikke voksne ville kunne passe den. Det er en str. XS. Sidst jeg kunne have den på var for 2 år siden, og jeg er altså ret mager.  Eller jeg kunne som sådan godt passe den endnu, men der er ikke plads til brysterne så!  Men ja! Jeg er vildt ked af at skulle af med den, men når jeg nu ikke kan passe den mere...

Anmeld

25. november 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Kageteenageren skriver:

Jeg tror ikke voksne ville kunne passe den. Det er en str. XS. Sidst jeg kunne have den på var for 2 år siden, og jeg er altså ret mager.  Eller jeg kunne som sådan godt passe den endnu, men der er ikke plads til brysterne så!  Men ja! Jeg er vildt ked af at skulle af med den, men når jeg nu ikke kan passe den mere...

Kan jeg få dig til at tage mål på den. Indvendigt hele vejen rundt på bryst, talje og hofte. Syntes nemlig at den er vildt flot og skal til guldbryllup i december.

Anmeld

25. november 2010

Manakauapo

Benjamin09 skriver:

Kan jeg få dig til at tage mål på den. Indvendigt hele vejen rundt på bryst, talje og hofte. Syntes nemlig at den er vildt flot og skal til guldbryllup i december.

Det kan jeg sagtens gøre

Anmeld

29. november 2010

Manakauapo

Kageteenageren skriver:

Det kan jeg sagtens gøre

Har lige sendt dig en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.