Andre der har det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Rødhætte

Hej alle sammen

Ved ikke om hormonerne spiller mig et pus, men synes jeg har været så negativ de sidste par dage.. Ikke over for andre, men er begyndt at tvivle om alt nu er som det skal være i maven. Jeg har det godt og NF scanningen gik perfekt.. Jeg har kunne slappe lidt af efter de første 12 uger var over, men usikkerheden er begyndt at komme igen. Jeg var til jordmoder i tirsdags og hørte hjertelyd og alt så fint ud.. Så hvorfor skal jeg nu have det sådan igen...

Er der andre der har det lige sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

_-Kathrine-_

Hej du :-)

Ja, det kan du tro jeg har... jeg er 17+1 idag og føler mig overhovedet ikke gravid... Var til jordemoder i sidste uge, hun ville dog ikke høre hjertelyd, da hun mente det var for tidligt, men hun mærkede og sagde at livmoderen var hvor den skulle være.... skal til en kønsscanning her d 18 november, hvor min mor skal med så håber virkelig at den har det godt....!

Føler ikke jeg har nydt min graviditet endnu :-(

Hilsen en også lidt bekymret :-)

Anmeld

7. november 2010

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Hej du :-)

Ja, det kan du tro jeg har... jeg er 17+1 idag og føler mig overhovedet ikke gravid... Var til jordemoder i sidste uge, hun ville dog ikke høre hjertelyd, da hun mente det var for tidligt, men hun mærkede og sagde at livmoderen var hvor den skulle være.... skal til en kønsscanning her d 18 november, hvor min mor skal med så håber virkelig at den har det godt....!

Føler ikke jeg har nydt min graviditet endnu :-(

Hilsen en også lidt bekymret :-)

Spændende om din lille baby ligger så I kan se kønnet! Jeg skal til scanning den 25 november, så det glæder jeg mig også til

Jeg prøver virkelig at sige til mig selv jeg skal være glad - og det er jeg da også, bare også lidt bekymret.. Men det kender du jo

Synes virkelig bare man burde glæde sig over at være gravid nu hvor man endelig er blevet det..

Anmeld

7. november 2010

_-Kathrine-_

Rødhætte skriver:

Spændende om din lille baby ligger så I kan se kønnet! Jeg skal til scanning den 25 november, så det glæder jeg mig også til

Jeg prøver virkelig at sige til mig selv jeg skal være glad - og det er jeg da også, bare også lidt bekymret.. Men det kender du jo

Synes virkelig bare man burde glæde sig over at være gravid nu hvor man endelig er blevet det..

Ja, jeg håber den opfører sig pænt...! :-) Til nakkefoldsscanningen var den nemlig helt umulig ifølge sygeplejersken :-) Den ville ikke ligge stille....! Kan bare næsten ikke vente til den scanning...-vil så gerne ha et køn at forholde sig til, er lidt træt af at sige "DEN" :-)

Ja, det kunne være dejligt hvis man bare var glad hele tiden og ikke så bekymret... Men er glad for jeg ikke er alene om de her tanker :-)

Ja, før man blev gravid var der masser af bekymringer, og efter man er blevet gravid er der ihvertfald mindst ligeså mange :-)

Anmeld

7. november 2010

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, jeg håber den opfører sig pænt...! :-) Til nakkefoldsscanningen var den nemlig helt umulig ifølge sygeplejersken :-) Den ville ikke ligge stille....! Kan bare næsten ikke vente til den scanning...-vil så gerne ha et køn at forholde sig til, er lidt træt af at sige "DEN" :-)

Ja, det kunne være dejligt hvis man bare var glad hele tiden og ikke så bekymret... Men er glad for jeg ikke er alene om de her tanker :-)

Ja, før man blev gravid var der masser af bekymringer, og efter man er blevet gravid er der ihvertfald mindst ligeså mange :-)

Ja bekymringerne stopper hvis aldrig

Held og lykke med det hele

Anmeld

7. november 2010

_-Kathrine-_

Tak og i lige måde :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.