Nu er Nova 1 mdr!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Anja

Synes det er gået vildt stærkt! Nova var en mdr præcis i fredags og vi skal til 5 ugersundersøgelse på tirsdag. Synes tiden er fløjet afsted.

Den unge dame har dog ikke så travlt med at blive stor, men hun tager okay på og vokser også lidt i længden, men hun er stadig kun nået til str. 56

Vi er ved at have vænnet os nogenlunde til livet med 4 unger, det fungerer fint, men der er da nok at se til, specielt, når jeg har dem alene. Det lyder måske tosset, men det er faktisk lettere, når alle 4 er hjemme (altså når Jonas er hjemme også) for han er jo bare super god til lige at hjælpe med noget, mens jeg sidder og ammer og ikke mindst leger drengene jo super godt sammen, så Elias er godt beskæftiget, når Jonas er her. Esther tusser meget rundt og leger med dukker, men er også efterhånden god til at deltage i de lege drengene finder på.

I får lige et par nye billeder af mine elskede unger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Grynt

Hoooold nu k**t nogle fantastiske lækkere unger du har!!!

Dejlige billeder!! Og om jeg fatter prinsessen allerede er 1 månede  Tillykke med hende 

Anmeld

7. november 2010

Siber

tænk der allerede er gået en måned!!!! Tillykke med hende!

Lækre billeder af nogen lækre unger!

Jeg synes også at det er nemmere når Alma og Johanna er hjemme sammen, end når de er hjemme hver for sig. De to tøser leger rigtig godt sammen, og er sød til at hjælpe hinanden og mig!

Knus Siber

Anmeld

7. november 2010

Muffinmus

ja, man kan ikke forstå tiden flyver sådan afsted,men lækre dejlige unger i har jer i hvert fald.:-)

Anmeld

7. november 2010

linemus

Hvor er hun dog bedårende smuk og dejlig. Jeg er helt skudt i det sidste billede - sikke et mørkt hår hun har. Så smuk Om jeg fatter, at Esther er blevet så stor... Det er en skøn flok, du har, Anja

Anmeld

8. november 2010

Tut

Ih du har nogle dejlige unger.

Og hvor er lille Nova skøn på det sidste billede.

Igen, Skønne skønne unger!

Anmeld

17. november 2010

Nadi

Ej Anja jeg har vist slet ikke sagt tillykke med lille skønne smukke Nova. Så stort TILLYKKE!!

Og resten af børneflokken er jo også bare skønne!

Anmeld

17. november 2010

birgittemarie

Hvor er de dejlige Anja. Og sikke en skønhed Esther er blevet! Og Nova er lækker!

Anmeld

18. november 2010

Mary

Skøn børneflok!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.